Telegram support Whatsapp support
جواهرات کیت میدلتون

جواهرات زیبای کیت میدلتون (Kate Middleton)

کاترین، دوشس کمبریج (به انگلیسی: Catherine, Duchess of Cambridge) (کاترین الیزابت «کیت» میدلتون؛ زاده ۹ ژانویه ۱۹۸۲) همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است.

جواهرات کیت میدلتون

کاترین در سال ۱۹۸۲ در شهرستان بارکشایر در انگلستان به دنیا آمد. مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. والدینش در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۰ ازدواج کردند. آن دو با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این راه میلیونر شدند. کاترین یک خواهر و یک برادر دارد. نام خواهرش «فیلیپا» است که همه او را «پیپا» صدا می‌کنند، و برادرش «جیمز ویلیام» است. پیپا از دانشگاه ادینبرا در اسکاتلند فارغ‌التحصیل شد.

میدلتون در شهرستان بارکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطهٔ ایندو، رسانه‌ها هم لحظه لحظه آنها را زیر نظر داشتند. کاترین عنوان کرده بود که رسانه‌ها او را اذیت می‌کنند. در آوریل ۲۰۰۷ منعکس شد که آنها از هم جدا شدند. آن دو به دوستی با هم ادامه دادند و در اواخر ۲۰۰۷ دوباره به هم پیوستند. از آن موقع تا به حال، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده‌است.

کاترین بخاطر سلیقهٔ خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت. همچنین در لیست «خوش‌پوشان» نیز قرار دارد.

در این پست جواهری بینا تصاویری از جواهرات زیبای کیت میدلتون را برای شما علاقمندان قرار داده ایم. از دیدن آنها لذت ببرید…

جواهرات زیبای کیت میدلتون (Kate Middleton)

 

جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون جواهرات کیت میدلتون

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 3٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =

محصولات مرتبط در فروشگاه