Telegram support Whatsapp support

حلقه های با طرح گل محبوب ترین مدل حلقه بین بانوان

نگامی که می خواهید یک حلقه انگشتر بخرید چه برای استفاده تزئینی و چه برای نامزدی و ازدواج ، طبیعتاٌ دوست دارید بتوانید این حلقه را مدت طولانی تری دست خود نمایید و از زیبایی و از ظاهر آن همچنان راضی بمانید. به همین دلیل برای انتخاب یک انگشتر باید به قالب دست خود توجه ویژه ای داشته باشید تا طبق آن بتوانید اندازه انگشتر و نگین و طرح آن را انتخاب نمایید.

امروزه، یکی از پر طرفدارترین نوع حلقه های ازدواج، حلقه فلاور (flower ring) ، می باشد. اما چرا این نوع حلقه ها، یکی از پر طرفدارترین نوع حلقه ها می باشد.

r0013wa

ازدواج به عنوان آغاز فصل جدیدی از زندگی است که این آغاز همراه با اتحاد و همدلی همرا است. پس بهتر است شروع این فصل را با دادن هدایایی چون گل جشن بگیریم دسته ی گل به عنوان یک هدیه ، بسیار هدیه خوبی بوده و تنها اشکالی که دارد نا ماندگاری آن می باشد. به همین دلیل برای هدیه دادن ایده آل نمی باشد. هرچند با این حقیقت آشنا هستیم اما هنوز افراد بسیاری هستند که هزینه ی زیادی را برای خریدن این گلهایی که حتی برای مدت طولانی ماندگاری ندارند ، می پردازند.
il_214x170.826122752_6h8e
بسیاری از همسران خوش سلیقه از آنجایی که به فکر یک هدیه ی مناسب برای همسر خود می باشند، به این نتیجه می رسند که بهتر است از حلقه های فلاور (flower ring)  برای اثبات همدلی خود استفاده نمایند. از آنجایی که خانم ها به گل و جواهرات همانند آن ، علاقه ی بسیاری دارند بدون شک بسیار خوشحال می شوند.
rfd04649large
از طرف دیگر خرید حلقه نامزدی، یکی از مهمترین خریدهای ازدواج می باشد و ارزش هر جواهری به نوع سنگ آن می باشد.گران ترین سنگ و همچنین مرسوم ترین نوع سنگ در بین جواهرات، الماس می باشد که هر چه اندازه آن بزرگتر باشد، قیمت آن گران تر می باشد.
از طرف دیگر حلقه فلاور (flower ring)  برای این بسیار مورد علاقه قرار می گیرد که وقتی این الماس ها در کنار هم قرار می گیرند تلالو چشمگیری داشته و از بالا چون یک نگین بزرگ جلوه می کند و می توان گفت این حلقه یکی از مقرون به صرفه ترین حلقه های ازدواج با جلوه بسیار زیاد می باشد.
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =

محصولات مرتبط در فروشگاه