Telegram support Whatsapp support

خواب راننده اتوبوس مسافربری در اتوبان زنجان – قزوین 17 مصدوم برجا گذاشت

سرهنگ ‘علی اصغر شیرمحمدی’ گفت: این حادثه حوالی ساعت 10 شب گذشته در کیلومتر 20 و در لاین شمالی و جنوبی این محور ارتباطی رخ داد.

 

81499250-6262733

 

وی اظهارکرد: در وهله نخست این اتوبوس با قسمت عقب یکدستگاه کامیون خاور درحال عبور برخورد کرد و این دو خودرو درگیر با هم به سمت گاردریل وسط جاده منحرف شدند و پس از واژگونی کامیون، این اتوبوس به بخش لاین جنوبی تجاوز کرد.

شیرمحمدی با بیان اینکه این دو دستگاه خودرو درگیر با هم حدود 250 متر گاردریل وسط جاده را به زیر بردند، افزود: راننده که در کنترل اتوبوس عاجز شده بود باز هم به مسیر خود در لاین جنوبی (خلاف جهت) ادامه داده و ناگهان با اتوبوس ‘زنجان – تهران’ روبرو شد.

وی تصریح کرد: راننده اتوبوس مقابل که هوشیار بود جهت جلوگیری از برخورد رخ به رخ و وقوع حادثه ای تلخ و خونین اقدام به فرار از مهلکه کرده است ولی اتوبوس حادثه ساز با قسمت وسط و پشت اتوبوس درحال گریز برخورد کرده و در نهایت هر دو خودرو مسافربری از حرکت باز می ایستند.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: راننده کامیون و اتوبوس و 15 نفر از سرنشینان دو اتوبوس که مصدوم شده بودند جهت مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند که شش نفر از مجروحان بستری و مابقی ترخیص شدند.

شیرمحمدی با بیان اینکه دست و پای راننده اتوبوس حادثه ساز بر اثر شدت برخورد با این خودروها دچار شکستگی شده است، افزود: یک دستگاه خودرو سمند نیز با کامیون واژگون شده برخورد کرده بود که خوشبختانه راننده این خودرو سواری صدمه چندانی ندیده است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 15 =

محصولات مرتبط در فروشگاه