Telegram support Whatsapp support

دو قلوهای جدید پایتخت 4

دو قلوهای جدید پایتخت 4

دوقلوهایی از خطه مازندران…

do

الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت۴» اعلام کرد با پایان تصویربرداری در چین، همه عوامل این سریال امروز راهی شمال کشور و منطقه شیرگاه شدند.

الهام غفوری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» در گفتگویی از آغاز تصویربرداری این سریال در شمال ایران خبر داد و افزود: پایتخت از اول اردیبهشت و با حضور همه عوامل کلید می‌خورد.

وی درباره خبرهای متفاوت و گاه متناقضی که از تصویربرداری این سریال در چین رسانه‌ای شده بود، توضیح داد: در چین تصاویر مربوط به خاطرات ارسطو و چوچانگ گرفته شده است که این تصاویر در طول ۲۶ قسمت و هر کجای کار که به اصطلاح جا بدهد، استفاده می‌شود.

این تهیه‌کننده با تکذیب خبر تصویربرداری ۸ قسمت از سریال «پایتخت» در چین افزود: در این کشور فقط احمد مهران فر و ژانگ منگ هان بازی داشتند و سکانس‌هایی مربوط به سفر این دو نفر به چین و بازدید از برخی نقاط دیدنی روایت می‌شود.

الهام غفوری همچنین با تایید حضور جمشید مشایخی در سری جدید سریال پایتخت اظهار کرد: در طول ضبط کار بازیگران دیگری را که قرار است به مجموعه اضافه شوند اعلام خواهیم کرد.

این تهیه کننده همچنین از انتخاب دوقلوی جدید برای سریال «پایتخت ۴» خبر داد و تأکید کرد: این دوقلو که قرار است نقش سارا و نیکا را بازی کنند، از خطه مازندران انتخاب شدند و با آغاز کار این دو دختر هم جلوی دوربین خواهند رفت.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند که در ۲۶ قسمت در ماه مبارک روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

منبع: سیمرغ

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه