Telegram support Whatsapp support

روش کار .با تستر GEMOLOGIS

روش کار .با تستر GEMOLOGIS

تستر gemologis تستری است که از .۲ تستر PISTACHIO و CIER/AZURE به منظور شناسایی .گونه های مشابه سنگی در یک تستر جمع شده است.. این ۲ دستگاه به صورت بی سیم و توسط .اشعه مادون قرمز به یکدیگر متصل می شوند.

.

امکانات

یک صفحه نمایش بزرگ که در روی .آن سنگ های قیمتی مشهور نشان داده شده است..

بدون نیاز به برق به منظور حمل و نقل .آسان دستگاه

قابلیت کار با باتری. توصیه می .شود که از باتری های قابل شارژ استفاده کنید تا .کار با دستگاه برایتان راحت تر شود.

خاموش .شدن خودکار دستگاه در زمانیکه مدتی دستگاه بدون استفاده بماند.. به منظور ذخیره نگه داشتن قدرت باتری ها. .پس از ۱۰ دقیقه بدون فعالیت بودن دستگاه، این .تستر به صورت خودکار خاموش می گردد.

ارائه .دیسک مرجع به منظور کم کردن خطا و حاصل کردن .اطمینان از کار دستگاه برای تشخیص و ارزیابی الماس، .نمونه های مشابه و شیشه.

روش کار

۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۵۱۳۹-۷۴۷x1030

تستر gemologis

قرار دادن باتری ها.: سه عدد باتری قلمی را با توجه به قطب .مثبت و منفی باتری، در جای مخصوص قرار دهید..

فعال کردن سیستم مادون قرمز (infrared): .دکمه خاموش یا روشن (on/off) بر .روی دستگاه اصلی (gemologis PISTACHIO) را فشار دهید.. سپس تستر CIEL/AZURE (قلم) را .روشن نمایید. زمانیکه چراغ سبز به طور ثابت روشن .ماند، دکمه روشن یا خاموش را به مدت ۵ .ثانیه نگه دارید تا چراغ R روشن شود. در .این حالت هر دو دستگاه به یکدیگر متصل شده اند..

ارتباط مادون قرمز که بین دستگاه PISACHIO و .CIEL/AZURE برقرار می گردد، بدین صورت است .که باید هر دو دستگاه نزدیک به هم و مقابل .روی شما قرار گیرند. بهتر است که دستگاه اصلی .را در زاویه قرار دهید که به راحتی بتوانید نتیجه .حاصل از آزمایش را بر روی دستگاه مشاهده کنید

.

۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۵۲۴۱-۱۰۳۰x507

دستگاه PISTACHIO به گونه ای طراحی .گشته که نمونه های متفاوتی از سنگ های قیمتی را .به نمایش می گذارد. زمانیکه قلم را بر روی .سنگی قرار می دهید، عقربه دستگاه حرکت کرده و .بر روی نام گوهری که از نظر حرارتی بسیار شبیه .به سنگ مورد آزمایش شما است، به عنوان مثال .جید، اسپینل، کریسوبریل، کوارتز، سیترین و .آماتیست می ایستد.

 

بهترین نتیجه

از .تداخل یا جلوگیری کردن انتقال امواج مادون قرمز بین دو .دستگاه خودداری نمایید.

 

هر دو صفحه نمایش .در دو دستگاه باید مقابل یکدیگر و در یک راستا .باشند.

 

۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۵۲۱۹-۱۰۳۰x586 ۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۵۲۳۰-۱۰۳۰x585

.حد اکثر فاصله بین دو دستگاه تنها یک متر باشد..

 

در صورتی که سنگ قیمتی شما کوچک .بوده و قلم آزمایشی شما به مدت زیادی بر روی .سنگ کوچک قرار بگیرد، نتیجه مطلوب و درستی را .به شما نمی دهد. زمانی بهترین نتیجه در مورد .سنگ های کوچک (گوهری کمتر از ۱۰ سوت) .حاصل می شود که اجازه دهید گوهر شما میزانی خنک .گردد. (زیرا قلم آزمایش، حرارتی از خود .نشان داده که اگر قلم را به مدت زیاد بر .روی گوهر قرار دهید گوهر شما داغ گشته و نتیجه .درستی را حاصل نمی کند.)

 

اگر باتری .در حال تمام شدن باشد، دستگاه PISTACHIO به صورت .خودکار خاموش می گردد بنابراین نمی توانید نتیجه آزمایش را .بر روی دستگاه  مشاهده نمایید. در این صورت باید .باتری دستگاه را تعویض نمایید.

 

تستر gemologis .اگر در شرایط دقیق و کامل آزمایشگاهی مورد استفاده قرار .گیرد، نتیجه بهتری را به شما می دهد. .به هر حال این تستر برای یک گوهرشناس به عنوان .حکم قطعی در باره یک سنگ به شمار نمی آید.. هر نتیجه ای که این تستر نشان دهد، .گوهر باید با روش های دیگر آزمایش شود تا شناسایی .دقیق و کاملی از آن ارائه گردد.

 

.هیچ گاه باتری های خالی را درون دستگاه رها نکنید.، زیرا در اثر سولفاته شدن باتری ها، دستگاه .خراب می گردد. اگر تصمیم دارید که مدتی از .دستگاه استفاده نکنید، بهتر است که باتری ها را .از تستر در بیاورید.

 

نکته مهم

.تنظیم تستر: این دستگاه در کارخانه مورد ارزیابی و .آزمایش قرار می گیرد، بنابراین تنظیم مجدد آن توسط .فرد لزومی ندارد. پس توجه به این نکته ضروری .است که اگر خود شخص دستگاه را تنظیم کرده و .در این فرآیند مشکل و خرابی ایجاد شود دیگر دستگاه .شامل وارانتی نمی گردد. تنظیم دستگاه فقط باید توسط .افراد کاردان انجام شود.

 

برای مشاهده کانال سنگ شناسی اینجا را کلیک کنید.

۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۰۵۲۱۹-۱۰۳۰x586

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دوازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه