Telegram support Whatsapp support

سرمایه گذاری پر سود

سرمایه گذاری نقره

آیا می دانید ذخایر طلا رو به اتمام است و قیمت جهانی طلا در حال اشباع می باشد در عوض قیمت نقره خیلی پایین می باشد (البته در حال حاضر) و کم کم بانک های مرکزی کشورهای مختلف از نقره بیشتر بجای طلا به عنوان پشتیبان پول ملی استفاده می کنند، به یک مثال کوچک بسنده می کنم:

قیمت نقره از تیر ۹۱ تا مهر ۹۱ افزایش ۲/۵ برابری داشته است که طلا و دلار این میزان رشد را نداشته اند.

این را بدانید ثروت و خوشبختی فردای شما نتیجه تصمیم گیری درست امروز شماست.

از همین ماه، هر ماه مبلغ معینی را برای خرید نقره مشخص کنید، هر چقدر که کم باشد.

بدون شک با این کار نه تنها از تورم عقب نمی افتید بلکه همیشه جلوتر از آن خواهید بود و پول شما ارزش خود را با خرید نقره نه تنها از دست نمی دهد بلکه سود مناسبی هم، نصیب شما می شود.

حال چنانچه قصد پس انداز و سرمایه گذاری با سود مناسب دارید می توانید نقره ساچمه (نقره خالص ۹۹۹ عیار) در بسته های ۱۰۰ گرمی تا ۱۰۰۰ گرمی با فاکتور رسمی خرید نمایید. و هر لحظه که به پول احتیاج  داشتید، سریع قابل نقد شدن می باشد، مطمئنا سودی که می کنید از هر سود بانکی و غیر بانکی بیشتر می باشد؛ خصوصا اگر سرمایه گذاری آن بلند مدت باشد.

  در این بین سود افراد حرفه ای خیلی بیشتر می باشد( که شما هم می توانید جزو آن ها باشید). مانند کلکسیونرهای انگشترهای فاخر، به دلیل اینکه تعداد اساتید سازنده انگشترهای فاخر روز به روز کمتر می شوند. این در حالیست که تعداد هنردوستان و  خریداران این انگشترها در حال افزایش است .در ضمن قیمت  نگین های جواهری انگشترهای فاخر نیز در حال افزایش و نایابی است. به طور مثال رو به پایان بودن ذخایر فیروزه نیشابور، یاقوت برمه و الماس آفریقا و هم چنین زمرد کلمبیا.  در نتیجه پس از مدتی انگشترهای فاخر، آنتیک محسوب می شوند و شیب افزایش قیمت آن ها شدید می باشد. به طوری که بعد از دو الی سه سال قیمت این انگشترهای فاخر چندین برابر می شود. علاوه بر تمام مطالب فوق، به دست کردن این نوع انگشترها نشانه بالا بودن شأن فرهنگی، علمی، ملی و در آخر مالی می باشد. طوری که تحسین دیگران را نیز در پی دارد.

 

جهت کسب اطلاعات تخصصی با تلفن زیر تماس بگیرید .

0915-314-9128

 

  

 

       

 

مستندات سرمایه گذاری نقره

مستندات سرمایه گذاری نقره

سرمایه گذاری الماس

تمامی موارد فوق در مورد الماس نیز صدق می کند، منتها حجم و اندازه الماس از طلا و نقره خیلی کم تر می باشد، تمامی الماس های که به شما ارائه می شود، دارای شناسنامه معتبر و حداقل ۵ درصد زیر قیمت بازار می باشد.

جهت مشاوره با تلفن ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰ تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سه =

3 دیدگاه

  1. امیدوارم واقعی باشه

    • جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش جواهرات و نقره در ایران است با بیش از 15 سال سابقه ♥

  2. قیمت نقره والماس چقدره و از چه مقدار تا چه مقدار میشود سرمایه گزاری کرد

محصولات مرتبط در فروشگاه