Telegram support Whatsapp support
سنگ درمانی باسنگ یاقوت

سنگ درمانی با سنگ یاقوت و تاریخچه سنگ درمانی در اسلام

سنگ درمانی با سنگ یاقوت:

وقت آن است که با خواص درمانی و قدرتمند سنگ یاقوت، آشنا شوید و با انگیزه بسیار بالا زندگی خود را براساس انرژی های فراوان این سنگ تقویت کنید و با استفاده از سنگ قیمتی یاقوت سرخ و یاقوت کبود سنگ درمانی را انجام دهید و از انرژی بینظیر آن ها بهره مند شوید…

تاریخچه سنگ درمانی در اسلام

در رابطه با استفاده معصومین از سنگها و نگین انگشترهای مختلف در اشکال و رنگ های گوناگون در کتب اسلامی و کتاب های مذهب شیعه مانند کتاب تحفه عالم شاهی، هدایت الائمه، فرحت الغری، مصباح، تذکره، کنز الحقائق مدارک متعددی موجود است.
دانشمندان ایرانی در دوره پس از اسلام نیز توجه ویژه ای به گوهرها و سنگ های شفابخش داشته اند که از این میان می توان به صباح بن عمران از جواهرشناسان عهد هارون الرشید خلیفه عباسی و عطاربن محمد، منجم و مولف کتاب منافع الاحجار اشاره نمود.

شاید به جرات بتوان گفت پرارزش ترین و مهمترین کتب گوهرشناسی ایران کتاب الجماهر فی الجواهر تالیف ابوریحان بیرونی به زبان عربی و رساله تنسوخنامه ایلخانی معروف به رساله جوهریه تالیف خواجه نصیر الدین طوسی به زبان فارسی است.

 

برای مشاهده محصولات یاقوت سرخ در جواهری بینا کلیک کنید

 

سنگ درمانی با سنگ یاقوت

 

در صدها سال پیش اهل فن از فایده سنگهای قیمتی و جواهرات اطلاع داشتند و می دانستند که این سنگها دارای خواص درمانی زیادی هستند، و اما امروزه با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که بشر کشف کرده است، از نور و اشعه در علم و صنعت و طب استفاده می شود. با توجه به این موضوع در حال حاضر در بعضی کشورها دوره هایی خصوصی تحت عنوان گوهر درمانی ، سنگ درمانی (Gem Therapy) انجام می گیرد و آنها از خواص بینظیر سنگها بهره مند می شوند.

سندیت سنگ درمانی با سنگ یاقوت

دکتر محمدعلی زارعیان، پزشک و دبیر انجمن تحقیقات طب سنتی ایران  با اشاره به جنبه دومی که در زمینه سنگ‌درمانی مطرح است، می‌گوید: در منابع طب سنتی (معمولا در قسمت شناخت داروهای معدنی) از سنگ‌های مختلف در تهیه داروهای ترکیبی استفاده می‌کنند.

و همچنین در مورد اثرات درمانی سنگ‌های زینتی صحبت‌هایی شده که اغلب این اثرات بر اساس رنگ، مزاج و خواص سنگ‌ها مطرح شده و مطالب بسیاری در این زمینه نوشته شده است.

به عنوان مثال در مورد یاقوت چنین ذکر شده؛ یاقوت چهار رنگ سرخ، زرد، کبود و سفید دارد که رنگ سرخ بهترین نوع آن است و به دلیل رنگی که دارد نشانه صحت است و نگاه کردن به آن موجب فرح و زدودن غم و غصه و موجب اشتعال حرارت جنسی می‌شود. مزاج یاقوت سرخ معتدل و در انواع دیگر آن خشکی غالب است.

سنگ درمانی که از دیرباز در زمره درمانهای طبیعی بوده، امروزه تحت نام (gem therapy) به عنوان یکی از رشته های طب مکمل معرفی و طبقه بندی می شود.

انگشتر یاقوت کبود مردانه

انگشتر یاقوت کبود دست ساز مردانه بسیار خاص _کد:۲۵۴۶۰

مراحل سنگ درمانی با سنگ یاقوت با توجه به چاکرای مربوطه

این سنگ قیمتی یاقوت  دارای ابزار قدرتمندی برای تحریک چاکرای ریشه و و تقویت نیروی بنیادی بدن می باشد.

استفاده از سنگها در چاکراهای مربوطه باعث می شود که سطح بیشتری از انرژی مفید و طبیعی سنگ وارد بدن شود و اگر گوهر سنگ در چاکرای مربوطه قرار گیرد، تأثیر و کارایی بهتری خواهد داشت.

سنگ یاقوت به چاکراهای اول (ریشه)، سوم (شبکه خورشیدی) و چهارم (قلب) تعلق دارد. 

در ابتدا بسته به نوع بیماری یا افکار پریشان چاکرا مورد نظر را انتخاب کرده و سپس به نسبت رنگ چاکرا سنگ خود را انتخاب می کنیم سپس به پشت دراز کشیده بعد از کسب آرامش سنگ را روی چاکراه به صورت دقیق قرار داده باید دقت داشته باشیم که حتما سنگ قبلا شارژ شده باشد.

مدت زمان مناسب معمولاً 20 دفیقه است .

بعد از اتمام کار چند دقیقه در آن حالت باید باقی ماند بعد سنگ را برداشته و آنرا مجدد شارژ کرد .

البته یک نکته را هرگز نباید فراموش کرد که این کار در مورد تمام سنگها صدق نمی کند، باید بعضی از سنگها را مستقیماً روی محل درد قرر داد. بعضی از آنها را در آب قرار داد و بعد آن را نوشید.

لازم بذکر است که این سنگ ها به تنهایی معجزه نمی کنند، بلکه این سنگ ها همراه و در کنار درمان های پزشکی تاثیرات مفیدی را بر بیماری ها دارند.

بنابراین اگر کم انرژی و یا دچار کم خونی هستید از انرژی این گوهر ناب غافل نشوید.

 

انگشتر یاقوت سرخ خوشرنگ زنانه

انگشتر یاقوت سرخ خوشرنگ رودیوم زنانه _کد:۲۳۷۰۷

خواص درمانی یاقوت ها

  • یاقوت جهت تصفيه شدن خون و تنظيم فشار خون استفاده مي شود .
  • آويختن نگین یاقوت بر گردن مانع لخته شدن خون در بدن گرديده و از سكته جلوگيري مي كند .و برای درمان بیماران قلبی و مبتلایان به سرطان خون به کار میرود.
  • اگر كسي ياقوت به همراه داشته باشد به بيماري هاي ويروسي خطرناك و واگير دار مبتلا نمي شود .
  • یاقوت قرمز در درمان ناتوانی های جنسی و درمان ناباروری و دردهای قاعدگی نیز تاثیر میگذارد و علاوه بر آن ، به آسان شدن زایمان زنان نیز کمک می کند .
  • تقويت قلب ، گردش خون، مغز اعصاب، استخوان ها، عضلات، بينايي، بويايي، كليه ها، چشم ها، دستگاه گوارش از دیگر خواص یاقوت ها می باشد

برای مشاهده محصولات یاقوت کبود در جواهری بینا کلیک کنید

 

 

فروشگاه جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران میباشد.

0915-1000-800

همچنین میتوانید با فالو کردن پیج جواهری بینا از جدید ترین تخفیفات با خبر شوید.

https://www.instagram.com/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره و خرید هرچه بهتر از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره به سایت جواهری بینا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه