Telegram support Whatsapp support

سنگ های آرامش بخش و کاهش دهنده اضطراب

سنگ درمانی

سنگ درمانی یکی از علومی است که از دیرباز مورد توجه مردم بوده و امروزه نیز از لحاظ علمی کاملا شناخته شده است. همه سنگ ها  دارای انرژی هستند . برخی سنگ ها ، سنگ های آرامش بخش ، برخی دیگر سنگ های افزایش اعتماد به نفس و …. هستند.در این مقاله به معرفی 7 سنگ آرامش بخش می پردازیم:

عقیق آبی

عقیق آبی یکی از بهترینسنگ های آرامش بخش است. رنگ زیبای آن ارتعاشات تسکین دهنده را ایجاد می کند که باعث آرامش خاطر می شود . نگه داشتن این سنگ و مراقبه روزانه با آن می تواند به آرامش اعصاب و کاهش اضطراب شما کمک کند. اگر شما فردی هستید که هر روز دچار اضطراب می شوید ، سعی کنید دستبندی از جنس عقیق آبی در دست کنید یا این سنگ را در جیب خود قرار دهید.

سنگ های آرامش بخش

لپیدولیت

یکی از مؤثرترین سنگ های آرامش بخش ، لپیدولیت است. این سنگ به طور طبیعی حاوی لیتیوم است که اغلب در داروهای ضد اضطراب استفاده می شود.ارتباط با این سنگ باعث تعادل و رهایی از استرس و هرج و مرج می شود.همچنین استفاده از این سنگ در مدیتیشن بسیار عالی است، برای این منظور آن را در یکی از دستان خود نگه دارید تا تعادل و هماهنگی بالایی در شما به وجود بیاید.

یشم

از سنگ یشم در گذشته برای محافظت و رهایی از احساسات منفی مانند اندوه ، استرس ، اضطراب ، عصبانیت ، ترس و حتی افسردگی استفاده می شده است.این سنگ ها مانند فیلتر پرانرژی کار می کنند و شما را از تأثیرات بد و منفی محافظت می کنند و به شما کمک می کنند تا این انرژیهای منفی را در ذهن ، بدن و روح خود از بین ببرید.

سنگ های آرامش بخش

دانبوریت

یکی دیگر از سنگ های ارامش بخش ، Danburite است که در مواقع استرس ،ارامش را به ارمغان می آورد . این سنگ دارای انرژی قوی است که موجب رهایی بدن ، ذهن و هاله از اضطراب و استرس می گردد.

تورمالین

هنگامی که نگرانی و ترس بیش از حدی را احساس می کنید ،حتما به تورمالین  را با خود همراه کنید. یک تکه را در هر یک از دستان خود نگه دارید و ترسها ، نگرانی ها و اضطراب های خود را در بلورهای سیاه فرو کنید. داشتن این کریستال در دستان باعث می شود اضطراب شما را با سرعت بسیار بیشتری تسکین دهد.

سنگ های آرامش بخش

Shungite

اعتقاد بر این است که Shungite در رفع اضطراب و همچنین بی خوابیموثر است. این سنگ به سم زدایی و پاکسازی زمینه بدن و انرژی شما کمک می کند ، مانند خلاص شدن از انرژی منفی . بسیاری از مردم روسیه به دلیل مزایای سلامتی این سنگ ،  آن را در اب اشامیدنی خود قرار می دهند.

فلوریت

فلوریت ، ارتعاشات آرامش و سعادت را در زندگی شما جاری می سازد . مواد تشکیل دهنده موجب به خواص قدرتمند آرامش بخشی این سنگ شده است . در واقع این سنگ ساخته شده از مواد معدنی مشترک با اثرات پاک کننده قوی مانند کوارتز و کلسیت است .فلوریت که دارای چند رنگ می باشد یکی از بهترین سنگ های آرامش بخش ذهن و بدن است.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (7 امتیاز, میانگین: 2٫71 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =

محصولات مرتبط در فروشگاه