Telegram support Whatsapp support

قاتل گوش های بریده دوست دخترش را برای همسرش برد

قاتل گوش های بریده دوست دخترش را برای همسرش برد.

ماجرای قاتل گوش بر…

قاتل گوش‌بر که دو مرد و یک زن را در جنایت‌های جداگانه به قتل رسانده بود صحنه قتل‌ها را بازسازی کرد تا به‌زودی در دادگاه محاکمه شود.

در این پرونده مجید ۲۵ ساله چهارم مرداد سال گذشته راننده آژانسی را به خاطر اختلافات مالی به قتل رساند. با دستگیری مرد جوان در اواخر آذر سال گذشته او به قتل مرد میانسال اعتراف کرد و گفت: به مقتول بدهکار بودم و چون توان پرداخت پولش را نداشتم، او را با نقشه ای از آژانس بیرون آورده و کشتم.

مجید در ادامه به قتل دختر جوانی به نام معصومه اعتراف کرد و گفت: چند ماه بود با دختر جوان دوست بودم، اما همسرم از ماجرا باخبر شد و با قهر از خانه ام رفت. با معصومه قرار گذاشتم و پس از قتلش با بریدن گوش هایش، آن را برای همسرم آوردم تا باور کند رابطه ام را تمام کرده ام.

در ادامه تحقیقات با همکاری همسر قاتل راز سومین قتل هم فاش شد. همسر مجید در بازجویی ها ادعا کرد چند روز قبل او با لوازم داخل خودرو و یک تلفن همراه به خانه آمد و ادعا کرد وسایل متعلق به دوستش است. دو روز بعد با بررسی عکس های داخل گوشی متوجه شدم گوشی متعلق به یکی از اهالی محل است که چند روز قبل کشته شد.

حالا احتمال می دهم همسرم او را کشته باشد. با به دست آمدن این سرنخ متهم ۲۵ ساله به قتل دوستش امیر به خاطر اختلافات قبلی اعتراف کرد. با گذشت ۱۴ ماه از وقوع قتل متهم صحنه جنایت را بازسازی کرد. او دیروز به دادسرا منتقل شد و به تشریح سه جنایت خود پرداخت.

با اعتراف مجید با دستور احمد بستان زاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تحقیقات بیشتر از قاتل گوش بر در دستور کار قرار گرفت.

منبع:جام جم آنلاین

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه