Telegram support Whatsapp support

ماهی شب عید چند؟؟

پرمصرف ترین ماهی برای شب عید…

قیمت ماهی ها…

6312

آرش نبی‌زاده مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی اظهار کرد: قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم ماهی قزل‌آلای زنده در مرکز احمدآباد مستوفی نیز به عنوان تنها مرکز زنده‌فروشی تحت نظر اتحادیه در تهران 14 هزار و 500 تومان است. قیمت عمده هر کیلو ماهی قزل‌آلا زنده در همین مرکز نیز 13 هزار تومان است.

وی افزود: فروشگاه‌های عرضه ماهی قزل‌آلا تحت نظر اتحادیه نیستند و مربوط به شهرداری است اما قطعا نباید قیمت‌های آنها با قیمت مرکز احمدآباد متفاوت باشد.

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی با بیان این‌که در حال حاضر قیمت ماهی زنده در مزارع تولید بین 14 تا 15 هزار تومان است، تصریح کرد: مناطق هراز و دوهزار در استان‌های مازندران، گیلان و چهارمحال و بختیاری از جمله مزارع تولید ماهیان سردآبی هستند.

نبی‌زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته 150 هزار تن ماهی قزل‌آلا در کشور تولید شد اما امسال به دلیل حادث شدن بیماری، کاهش تولید داشتیم که پیش‌بینی می‌شود امسال میزان تولید به بیش از 100 هزار تن نرسد. در صورت مهار بیماری و کاهش پیک آلودگی شاهد تولید ماهی قزل‌آلا طی سال‌های آینده در کشور خواهیم بود.

به گفته وی تولید ماهی قزل‌آلا طی سال‌های آینده به 250 هزار تن قابل افزایش است، چرا که با توجه به امکانات و ظرفیت داخلی توان تولید این مقدار ماهی در کشور وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی با اشاره به صادرات ماهیان سردآبی به روسیه گفت: مجوز صادرات ماهی قزل‌آلا به روسیه اخذ شده که در نظر داریم ماهی شکم‌پر را با قیمتی معادل 12 تا 12 هزار و 500 تومان به روسیه صادر کنیم.

منبع: سیمرغ

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه