Telegram support Whatsapp support

نخستین آلبوم رسمی «سینا حجازی» به بازار می‌آید

سینا حجازی و نخستین آلبوم رسمیش…
مجوز برای سینا حجازی…
sina
ابتدای سال ۹۴ با یک خبر جالب برای جامعه موسیقی کشور همراه است و آن هم صدور مجوزهای نخستین آلبوم خواننده ایست که طرفداران خاصی دارد.

به گزارش «موسیقی ما»،‌‌ همان طور که در اواخر سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر صدور مجوزهای نخستین آلبوم «سینا حجازی» سر زبان‌ها افتاد، در ابتدای سال جدید تمام مجوزهای نخستین آلبوم این خواننده صادر شد و این اثر تا پایان فروردین ماه به بازار موسیقی کشور می‌آید.

سینا حجازی تنها خواننده‌ای است که در ایران به سبک «رگه» آثاری را منتشر کرده است و در مدت زمان اندکی قطعاتش توانسته دوستداران زیادی را درگیر خود کند.

سینا حجازی پیش از این در گفتگو با «موسیقی ما» درباره آینده کاری و حرفه ای‌اش در ایران گفته بود: «اگر شما بخواهید که شنیده و دیده و خوانده شوید با زدن روی شانه آدم‌ها نمی‌توانید کسی را درگیر کنید. باید سیلی محکمی به گوش او بزنید. اگر خیلی آرام به داخل اتاق خود بروید کسی نمی‌پرسد که چه اتفاقی رخ داده است. اما اگر مثلا وقتی وارد خانه می‌شوی کیف خود را پرتاب کنی به سمتی و مستقیم بروی سمت اتاقت، همه می‌پرسند که چه شده؟ کیف را پرتاب می‌کنی و همه دلیل را جویا می‌شوند ولی ممکن است که اگر کیف را آرام در جایی بگذارید هیچکسی حال شما را هم نپرسد. من هم در جایی این کار را کرده‌ام. همه آرتیست‌های موسیقی هم کم یا زیاد در مواردی سیلی زده‌اند.»

در این بین، رسول ترابی (تهیه‌کننده کنسرت‌های سینا حجازی) درباره این خبر به «موسیقی ما» گفت: «تمام مجوزهای شعر و موسیقی اخذ شده و آلبوم در مراحل تکمیلی میکس و مس‌تر است. همه سعی ما بر این است که بلافاصله پس از انتشار آلبوم نسبت به برگزاری کنسرت‌های این خواننده اقدام کنیم تا پاسخگوی دوستداران این خواننده باشیم.»

او درباره احتمال موفقیت حجازی هم گفت: «از نظر من سبک و فضای آثار سینا حجازی توانایی ایجاد فضایی متفاوت و جدید را در کنسرت‌های داخلی داراست و همین می‌تواند اتفاق خوبی در سال جدید برای فضای رسمی موسیقی کشور باشد.»

منبع:موسیقی ما
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نوزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه