Telegram support Whatsapp support
وز وز گوش

وز وز گوش ساده اما کشنده

وز وز گوش مشکلی که شاید تاکنون برای شما هم پیش آمده و برطرف شده باشد، اما آیا تابحال مشکل وز وز گوش را به طور دائمی تصور کرده اید!؟

وز وز گوش

یکی از کاربران در کامنتی درباره یک بیماری که به ظاهر غیرمهم اما بسیار عذاب آور سخن گفته. او نوشته که مدت زیادی است از بیماری وز وز گوش رنج می برد و هیچ درمانی برای آن پیدا نشده و حمایت خاصی نمی شوند. او گفته که در بین کسانی که این بیماری را دارند کسانی هستند که حتی دست به خودکشی می زنند.

سیامک مره صدق، عضو کمیسیون بهداشت مجلس در این باره به خبرآنلاین می گوید: متاسفانه یکی از بدترین بیماری های موجود همین وز وز گوش است که انواع مختلفی دارد.
او ادامه می دهد: درمان وز وز گوش درمان پیچیده ایست و برخی از انواع آن حتی درمان هم ندارد که البته این در دنیا هم به همین شکل است.

وز وز گوش

مره صدق می گوید: این بیماری انواع فراوان دارد که در یک نوع آن به خاطر این که کاری از علم پزشکی برنمی آید حتی قطع عصب شنوایی تجویز می شود.
این نماینده مجلس ادامه می دهد: وز وز گوش با افزایش سن شروع و تشدید می شود و متاسفانه تا به حال هیچ درمان موثری برای آن شناخته نشده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در کشور راهی برای درمان و یا کم کردن آسیب های این بیماری پیدا شده می گوید: در همه جای دنیا در این زمینه مطالعاتی در دست انجام است و کشور خود ما جدیدترین امکانات و تکنیک ها در این زمینه در کشور ما وجود دارد.

وز وز گوش
او ادامه می دهد: از نظر درمانی نه فقط در این رشته بلکه در خیلی از رشته های پزشکی عقب ماندگی نداریم. به دلیل تحریم ها خودکفایی در زمینه درمان و تولید ابزار و دارو ایجاد شده که اثبات این مدعا هم سفر تعداد زیادی بیمار به کشور است که از کشورهای منطقه برای درمان و استفاده از دارو به کشور می آیند. عمان، عربستان، اقلیم کردستان، عراق و افغانستان کشورهایی هستند که توریسم سلامت به کشور می فرستند و همین نشان میدهد که ما در بین کشورهای منطقه از نظر پیشرفت سلامت در نقطه ی قابل قبولی هستیم.

منبع: خبرآنلاین

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 15 =

محصولات مرتبط در فروشگاه