Telegram support Whatsapp support
ساعت

جدیدترین ساعت های لوکس برند شنل

شرکت شنل یکی دیگر از طراحان و تولید کنندگان صنعت پوشاک و مد در جهان است که پیشینه بسیار طولانی دارد و همیشه جزء برترین شرکتها در این زمینه می باشد. شنل همیشه طراحی بسیار متفاوت و خاصی را در جواهرات خود پیاده سازی می کند و مشتریان بسیاری در سراسر جهان دارد.

ساعت

لازم به ذکر است که شنل ( Chanel) شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.
شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر؛ نوه‌های پی‌یر ورتایمر، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد.
شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌ های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.
این شرکت تا به حال بسیاری از مشاهیر درجه یک دنیا را، به عنوان معرف و ارائه‌کنندهٔ طراحی‌های خود، به کار گرفته‌است. از جمله آنها می‌توان به کاترین دنوو، نیکول کیدمن ، آدری تاتو، کایرا نایتلی اشاره نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا جدیدترین مدلهای ساعت برند شنل را مشاهده کنید.

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

ساعت

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یازده =

یک دیدگاه

  1. صادق پور صالحی

    وااااااااااااااااای عجب ساعتهای شیک و لوکسی. واقعا فوق العاده هستند ولی چه فایده که این برندها داخل ایران نیستند و اگر هم باشن با قیمتهای فوق العاده بالا

محصولات مرتبط در فروشگاه