Telegram support Whatsapp support

آمتیست و رازهای استفاده از این سنگ برای بهبودی و سلامتی

آمتیست یک کریستال کوارتز است که در هاله های مختلف رنگ بنفش، از بنفش کم رنگ تا بنفش پر رنگ وجود دارد.طبق گفته ها، کریستال های آمتیست دارای کیفیت معنوی بالایی هستند و می توان از آنها برای کمک به افراد برای افزایش آگاهی استفاده کرد. آمتیست در سیبری، سریلانکا، اروگوئه، برزیل و ایالات متحده یافت می شود و به عنوان پلی بین فرکانس های فیزیکی و ذاتی عمل می کند و شرایط مناسبی را برای روشنگری ایجاد می کند.

تصور می شود کوارتز بنفش روح را بیدار می کند و به مردم کمک می کند تا هدف زندگی خود را تحقق بخشند و جاه طلبی های خود را برآورده کنند.

نگین آمتیست

معنی آمتیست

این سنگ نام خود را از آمتیستوس یونانی می گیرد، به معنی “جلوگیری از مست شدن توسط الکل” است. یونانیان معتقد بودند این سنگ نیمه قیمتی آنها را در برابر مستی محافظت می کند. سالها بعد، سربازان قرون وسطایی برای محافظت از خود در هنگام نبرد این سنگ را پوشیدند. آنها معتقد بودند که این سنگ قدرت درمانی دارد. در تبت، آمتیست، سنگی مقدس محسوب می شود و از آن برای تولید مهره های خاص استفاده می شود.

در دنیای کریستال، اعتقاد بر این است که این سنگ به پاکسازی ذهن و کاهش استرس و اضطراب کمک می کند. برای این منظور، این سنگ اغلب در مراقبه استفاده می شود. مردم بر این باورند كه داشتن این سنگ در اتاق می تواند به آرامش و شهود كمك كند.

نگین آمتیست

مزایای درمانی آمتیست:

فواید آمتیست، طبق گفته های شفابخش، بسیار است: صلح را به ارمغان می آورد: یک آمتیست یا گروهی از آن ها را در خانه یا محل کار خود قرار دهید تا یک محیط صلح آمیزتر ایجاد شود. این سنگ ممکن است بزرگ یا کوچک باشد – هر چیزی از یک کریستال کوچک گرفته تا یک سنگ بزرگ باعث بهبود محیط و ایجاد آرامش می شود.

فرد را از حمله روانی محافظت می کند: گردنبند و گوشواره گزینه هایی محبوب برای افرادی است که مایل به نمایش ظرافت گوهر هستند، استفاده از انگشتری که نگین آمتیست داردهم میتواند گزینه مناسبی باشد. بینش معنوی را ارائه می دهد: برای تقویت بینش، کریستال آمتیست را در نزدیکی چاکرای تاج خود (بالای سر) بپوشید. خواب آرامش بخش را ترویج می کند: یک آمتیست را در نزدیکی تخت خود قرار دهید یا در هنگام خواب آویز آن را بپوشید.

کمک به مدیتیشن و تجسم: قبل از شروع مراقبه یا تجسم، یک کریستال را در یک اتاق آرام با روشنایی کم قرار دهید.

انگشتر آمتیست

نحوه استفاده از آمتیست برای بهبودی

از آمتیست می توان برای ارتقاء معنویت، آگاهی روانی، رویای روشن و … استفاده کرد. معنویت و آرامش: برخی افراد برای حفظ ارتباط معنوی خود و در ارتباط ماندن با دیگران از این سنگ استفاده می کنند. از آنجا که سنگ باعث ایجاد آرامش می شود، به افراد کمک می کند تا روی پروژه ها به آرامی کار کنند، بدون اینکه عجله کنند و این منجر به کار موفق تر می شود.

آمتیست یک کریستال عالی برای افراد خلاق است زیرا به آنها کمک می کند تا در برابر هر ایده ای غیرمعمول که ممکن است در طول کارشان بوجود بیاید، آرام، متمرکز و گیرنده باشند.

گوشواره آمتیست

برخی دیگر فقط از سنگ استفاده می کنند تا انرژی عصبی را کاهش داده و احساس بهتری در زندگی روزمره خود ایجاد کنند. آگاهی روانی: آمتیست سنگی قدرتمند برای بهبود است. همچنین در آگاهی روانی و تصاویر کمک می کند. اگر هنگام خواب پوشیده باشید، به شما کمک می کند تا رویاها را تفسیر کنید و کابوس ها را خاموش کنید.

آمتیست شهود و الهام بخش را تقویت می کند، وضوح و بینش به شما می بخشد و سنگی عالی برای مراقبه و آرامش است.این سنگ همچنین روح را بالا می برد و باعث خوش بینی و خوشبختی افراد حاضر در آن می شود.

گوشواره جواهری بینا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 1٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

محصولات مرتبط در فروشگاه