Telegram support Whatsapp support
سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد مخصوص هر ماه; ماه دی یا ژانویه

گارنت و یا لعل سنگ ماه تولد کسانی است که در ماه ژانویه یا دی به دنیا می آیند. کلمه گارنت از قرن چهاردهم نشات می گیرد که در آن “gernet” به معنای رنگ قرمز بود. علاوه بر این، از کلمه لاتین granatum گرفته شده است، که به معنی دانه ی انار است.

سنگ ماه تولد گارنت معمولاً یک گوهر قرمز است که تقریباً با هر نوع از جواهرات می تواند همراه شود. این سنگ در گروهی از مواد معدنی قرار دارد که بسیار خاص هستند، از این رو گارنت را می توان در سنگ های دگرگونی، آذرین یا رسوبی که از درجه های مختلفی هم برخوردار است به صورتی که در جدول آخر بیان شده یافت. گارنت های درجه پایین معمولاً برای از بین بردن پوشش ها یا زنگ زدگی ها استفاده می شوند.

سنگ ماه تولد

خواص سنگ ماه تولد گارنت در چاکرا درمانی

انواع مختلف این سنگ دارای ویژگی های متفاوتی در بحث چاکرا درمانی می باشند: در سنگ درمانی از خواص سنگ گارنت گروسلار به علت رنگ سبز روشن خود تقویت کننده چاکرای ناف (سوم) و قلب (چهارم) می باشد.

از خواص سنگ گارنت اسپسارتین به جهت رنگ نارنجی مایل به زرد خود می توانید در چاکراهای ریشه (اول)، طحال و اندام تناسلی(دوم) و همچنین ناف (سوم) استفاده نمایید. در چاکرا درمانی از خواص سنگ گارنت رودولیت نیز با توجه به رنگ قرمز گل سرخی تا بنفش مات می تواند در چاکرای ریشه(اول)، قلب (چهارم) و تاج (هفتم بدلیل رنگ بنفش) دیده شود.

 

سنگ ماه تولد

در سنگ درمانی از خواص گارنت آلماندین بدلیل دارا بودن رنگهای نارنجی – سرخ و یا قرمز مایل به بنفش می توان به تقویت چاکرای ریشه (اول) که مختص رنگ قرمز است اشاره نمود. از خواص گارنت آندرادیت در چاکرا درمانی می توان به دریافت انرژی در چاکرای ریشه (اول) و ستاره زمین (کف پا) اشاره نمود.

و در نهایت خواص سنگ ماه تولد گارنت یووارُیت در چاکراهای قلب (چهارم) و ناف (سوم) که به دلیل رنگ سبز سیر خود می تواند آنها را بهبود بخشد.

خواص سنگ ماه تولد گارنت در منابع و باورهای قدیمی

در قدیم باور داشتند که گردنبند سنگ گارنت در شب می تواند ترس را از بین ببرد و یا کشیدن آن روی چشم باعث براقی چشمان و تقویت بینایی می شود. در گذشته این سنگ ماه تولد به عنوان یک طلسم برای مسافران استفاده می شد. گفته شده که سنگ ماه تولد دی گارنت می باشد.

سنگ ماه تولد گارنت به عنوان سنگی محافظ در مقابل هر نوع خطری است که مسافران ممکن است در برابر راه خود داشته باشند. در گذشته گفته اند که هرگاه شخصی سنگ گارنت با خود حمل کند از علت لقوه و جذام و برص و صرع و قولنج ایمن خواهد بود.

سنگ ماه تولد

دسته بندی مشخصات
فرمول شیمیایی X3Y2(SiO4)3

تغییرات در گروه گارنت عبارتند از:

Pyrope: Mg3Al2Si3O12

Almandine: Fe2+3Al2Si3O12

Spessartine: Mn3Al2Si3O12

Grossular: Ca3Al2Si3O12

Andradite: Ca3Fe3+2Si3O12

Uvarovite: Ca3Cr2Si3O12

سیستم کریستالی ایزومتریک
رنگ قرمز ، قهوه ای ، سیاه ، سبز ، زرد ، نارنجی ، صورتی ، سفید و بی رنگ،بسیار بندرت آبی
سختی 6.5–7.5
درخشش شیشه ای مایل به رزین
رگه سفید
وزن  3.1–4.3

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود .

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheribina_admin

برای دیدن سنگ ماه تولد مخصوص ماه های دیگر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سنگ ماه تولد جواهری بینا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه