Telegram support Whatsapp support

سنگ ماه تولد مخصوص هر ماه چیست؟ ماه خرداد یا ماه ژوئن

اگر در ماه ژوئن و یا خرداد به دنیا آمدید مروارید سنگ ماه تولد خوش شانس شماست. کلمه مروارید از کلمه فرانسوی perle گرفته شده است که به معنی هدایت کردن است. مرواریدها سنگ های قیمتی هستند، اما مواد معدنی نیستند زیرا مرواریدها توسط ارگانیسم های زنده تشکیل می شوند. گاهی اوقات هم یک جسم خارجی مانند یک ماسه می تواند در صدف تولید مروارید کند.

گردنبند مروارید

 

گردنبند مروارید طرح گلبرگ زنانه همراه با زنجیر _کد:۲۳۱۰۳

پس از آن، صدف لایه های کربنات کلسیم را در اطراف دانه ماسه ای که در صدف به دام افتاده است ایجاد می کند. در واقع ، صدف این کار را انجام می دهد، زیرا دانه ماسه برای صدف به عنوان یک جسم خارجی و تهدید کننده به حساب می آید و با این کار می تواند به آسانی از حمله جسم خارجی به خودش جلوگیری کند.

بیشتر مرواریدهایی که امروزه در بازار می بینید در واقع در مزرعه مروارید کشت می شوند که در آن افراد به طور مصنوعی با ایجاد مضراب از طریق قرار دادن یک ماده تحریک کننده به داخل پوست صدف، مروارید را تولید می کنند. بیشتر مرواریدها از جنوب چین، اندونزی، فیلیپین و استرالیا آمده اند.

 

 

تشکیل سنگ ماه تولد مروارید

از منظر تاریخ، سنگ ماه تولد مروارید سمبل خلوص، معصومیت و ایمان بوده  است. همچنین به تکامل شخصیت کمک کرده و با گشودن ذهن، راهنمایی معنوی فراهم می کند. زمانی تصور می شد سنگ ماه تولد مروارید اشک خدایان هستند. سنگ ماه تولد مروارید درون نرم تنان صدف دار مانند صدف خوراکی و دوکپه ای و در اثر دفاع طبیعی این موجود نسبت به محرک خارجی مانند سنگریزه، ساخته می شود.

صدف لایه هایی از آراگونیت، در اطراف ماده محرک ترشح می کند و به تدریج لایه روی لایه ساخته شده و مروارید شکل می گیرد. این لایه های روی هم، رویه ای رنگین کمانی دارند. سنگ ماه تولد مروارید پرورشی با قرار دادن محرک در صدف ساخته می شود.

 

سنگ ماه تولد مروارید مدتها پیش یک دارایی مالی به حساب می آمد، چرا که تنها برای پیدا کردن یک مروارید، هزاران صدف باید جستجو می شد. کمیابی آنها به این دلیل بود که شکل گرفتنشان تصادفی بود.

انگشتر مروارید

انگشتر مروارید زنانه بسیار زیبا _کد:۲۲۸۵۳

تشخیص سنگ ماه تولد مروارید پرورشی

امروزه بیشتر این سنگ در ژاپن تولید می شود. در آب های گرم جنوب اقیانوس آرام، صدف های بزرگتری تولید می شوند که مرواریدهای پرورشی دریای جنوب و “تاهیتان بلک” را پرورش می دهند که از نظر اندازه بزرگتر است. مرواریدهای آب شیرین اغلب در چین و در صدف های رودخانه ای پرورش می یابند.

کیفیت سنگ ماه تولد مروارید از روی اورینت، بازتاب پذیری و درخشش سطح آن تعیین می شود. مرواریدهای خوب، ترک یا لک ندارند. عوامل تأثیرگذار دیگر بر ارزش سنگ ماه تولد مروارید، شکل، اندازه و رنگ منظم آن هستند.

سنگ ماه تولد

مروارید پرورشی را میتوان با روشی ساده از مروارید طبیعی تشخیص داد. مروارید را بین دندان بگذارید و به آرامی آن را بفشارید، مرواریدهای طبیعی به علت بافت طبیعی نرم، سختی کمی دارند. مروارید حاوی دو درصد آب است و نباید در جای خیلی گرم نگهداری شود، چون ممکن است آب از دست بدهند و ترک های کوچکی بردارند.

خواص سنگ ماه تولد مروارید

این سنگ فرمانروای ماه و آب، خلوص، صداقت و وفاداری را تقویت می کند و آرامش و تمرکز به همراه می آورد. همچنین فرد را با جزر و مد زندگی هماهنگ می کند و ایمان، سخاوت و امانت را افزایش می دهد. به دلیل عناصر آب و ماه آن، بخصوص در متولدین برج های با نشانه آب، باعث تعادل احساسات می شود.

مروارید به شدت جذب طبیعت می شود و به همین دلیل باید با دقت استفاده شود. اگر هنگام استفاده از این سنگ تولد، حس منفی به شما دست داد، این انرژی منفی تا استفاده مجدد آن در سنگ باقی می ماند.

 

سرویس مروارید

سرویس مروارید زنانه رودیوم لوکس مدل گل _کد:۱۹۱۹

از آنجا که لایه به لایه مروارید برای مقابله با یک محرک تشکیل شده، اگر درست استفاده شود، استرس و بیماری های ناشی از آن مانند فشار خون، سردرد و خستگی را کاهش می دهد. اگر به همراه الماس استفاده شود، قدرتش افزایش می یابد و زمرد در کنار مروارید، باعث از بین بردن انرژی منفی آن می شود. به طور مکرر مروارید را تمیز کنید تا شارژ شود.

نوشیدن مکرر آبی که مروارید به مدت یک شب در آن غوطه ور باشد، ترشح هورمون در بدن را متعادل می کند. گردنبند مروارید که در تماس مستقیم با پوست استفاده شود، سردردهای مزمن و میگرن را تسکین داده یا به طورکامل درمان می کند.

 

 شرایط نگهداری از سنگ مروارید

اگر در محلی که سنگ ها نگهداری میشوند گردش هوا و رطوبت وجود نداشته باشد، ترکیبات آلی آنها شروع به تغییر میکند. با گذر زمان رنگ خود را از دست میدهد و مایل به زرد میشوند.

خواص سنگ ماه تولد مروارید برای سلامتی

همچنین حساسیت ها را کاهش می دهد و به درمان دل درد، سرماخوردگی، برنشیت و عفونت ریه کمک می کند. سنگ ماه تولد مروارید ارتباط نزدیکی با ماه دارد به حدی که عده ای آن را تنها هنگام شب و مهتاب استفاده می کنند. سنگ ماه تولد مروارید همه چاکراها را متعادل و درمان کرده و در رسیدن به حقیقت والا کمک می کند. مروارید، انرژی منفی را از شخصی که از آن استفاده می کند جذب کرده و کمک می کند تا حقیقت وجودی خود را ببیند.

از سنگ ماه تولد مروارید به خصوص برای چاکرای سوم یا شبکه خورشیدی به منظور درمان گوارش، معده، سیستم ایمنی و جلوگیری از استرس عاطفی استفاده می شود.

دسته بندی کربنات (پروتئین)
فرمول شیمیایی CaCO3
ساختار کریستالی اورتوهومیک
رنگ سفید ، صورتی ، نقره ای ، خامه ای ، قهوه ای ، سبز ، آبی ، سیاه ، زرد ، نارنجی ، طلایی ، بنفش یا آبی
سختی 2.5 تا 4.5
درخشش انواع مختلفی دارد. بستگی به شرایط در حال رشد و صدف دارد.
رگه سفید
وزن مخصوص 2.6 تا 2.85

انرژی و قدرت سنگ مروارید

این سنگ با قدرت جادویی که دارد انرژی جنسی را در بدن فرد تحریک کننده نحریک میکندهمچنین قدرت بینایی را قوی تر میکند.

این سنگ برای قلب، ریه ها، کلیه ها سیستم ادراری و کبد مفید است. این سنگ به بیماری هایی زیادی همچون سل، برونشیت مزمن آسم و بسیاری دیگر کار میکند.

خرافات سنگ مروارید

یکی از معروف ترین خرافات در مورد مروارید پوشیدن آن در روز عروسی است. بعضی ها معتقدند مروارید باعث ایجاد اشک و گریه میشود.

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود .

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheri_bina_

برای دیدن سنگ ماه تولد مخصوص ماه های دیگر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سنگ ماه تولد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه