Telegram support Whatsapp support
سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد مخصوص هر ماه چیست؟ ماه مرداد یا ماه آگوست

سنگ ماه تولد شما زمانی که در ماه آگوست و یا مرداد به دنیا آمده اید  زبرجد است. این سنگ قیمتی دارای درخشش پر جنب و جوش سبز است و احتمالاً نام آن را از کلمه عربی فاریدات گرفته اند. همچنین ممکن است نام آن از واژه یونانی peridona گرفته باشند.

سنگ ماه تولد زبرجد در واقع گوهری قیمتی و یک ماده معدنی است که معمولاً در سنگ های آذرین مانند بازالت ، گابرو و پریدوتیت یافت می شود. سنگ ماه تولد زبرجد اغلب در مرزهای واگرا و نقاط گرم تر مانند هاوایی یافت می شود. در حقیقت، فولکلور هاوایی می گوید که زبرجد نمادی از اشک الهه آتشفشان است.

سنگ ماه تولد مرداد

بیشتر سنگ ماه تولد زبرجد در جهان از محل سان کارلوس در آریزونا تهیه می شوند، اما می توان آن را در پاکستان، میانمار و چین هم یافت. تخمین زده شده است که هند سان کارلوس تا 95 درصد از منابع زبرجد جهان را تولید می کند.

آشنایی با سنگ ماه تولد زبرجد

سنگ ماه تولد زبرجد روزگاری گران بهاتر از الماس بوده و در واقع با سه نام شناخته می شده است: زبرجد، کریستولین و اولیوین. ستگ ماه تولد زبرجد گونه ای از سنگ معدنی اولیوین است اما در تجارت، به طور کلی با نام زبرجد شناخته می شود، نامی که از واژه یونانی “پریدونا” به معنی “کسی که زیاد می بخشد” گرفته شده است.

سنگ ماه تولد زبرجد یکی از چند جواهری است که تنها به یک رنگ دیده می شود که بهترین گونه اش به دلیل وجود آهن، سبز تیره با ته رنگی طلایی است.

سنگ ماه تولد زبرجد

سنگ ماه تولد زبرجد از نظر شیمیایی از آهن، منیزیم و سیلیکات  تشکیل شده و شدت رنگ آن به میزان آهن موجود در آن بستگی دارد و از سبز مایل به زرد و زیتونی تا سبز مایل به قهوه ای متغیر است. سنگ ماه تولد زبرجد سختی زیادی ندارد و باید با احتیاط با آن رفتار شود.

خواص سنگ ماه تولد زبرجد

سنگ ماه تولد زبرجد بدن را سرزنده می کند، صبر و شکیبایی، اعتماد بنفس و جرأت را افزایش می دهد و از دوران باستان داستان هایی از اینکه چگونه این سنگ روند پیری را به تعویق می اندازد، نقل شده است. انرژی شاد و محبت آمیز این سنگ، به دوست یابی و استحکام دوستی کمک می کند، قلب را تطهیر کرده و وجود را از قید و بند رها می کند که در نتیجه این سنگ ماه تولد حسادت و خشم را از بین برده و حسی از آرامش بوجود می آورد.

سنگ ماه تولد زبرجد

زبرجد سنگی الهام بخش است که ما را به سرنوشتمان پیوند داده و درکی از هدف حیات و زندگی به ما می دهد؛ نه تنها در رسیدن به هدف نهایی مادی، بلکه به تداوم رشد معنوی نیز کمک می کند. بنابراین اگر دچار سردرگمی و ترس شدید تماس با این سنگ ماه تولد را محدود کنید، اما زبرجد سموم را آزاد کرده و به سطح بدن می رساند تا دفع شوند و به این ترتیب اثر آن ها را خنثی می کند.

خواص درمانی سنگ ماه تولد زبرجد

سنگ ماه تولد زبرجد استرس را کاهش داده، ذهن را تقویت و آگاهی شهودی را افزایش می دهد. متعادل کننده سیستم غده ای است و به ترمیم بافت کمک می کند و با تقویت جریان خون، بدن را پاکسازی می کند. همچنین به هضم غذا و کاهش تب کمک می کند. معمولاً برای درمان حالت های عاطفی نظیر حسادت، خشم و زودرنجی از این سنگ ماه تولد استفاده می شود.

سنگ ماه تولد زبرجد

هم خود سنگ و هم رنگ آن، شفادهی، ترمیم، پاکسازی و رشد را القا می کند. سنگ ماه تولد زبرجد سنگ برج سنبله، برج اسد و صورت فلکی قوس است. دیدن سنگ ماه تولد زبرجد در خواب بر این دلالت می کند که باید در برهه ای از زمان محتاط باشید. سنگ ماه تولد زبرجد مسیر چاکرای چهارم یا قلب را پاکسازی می کند و کیفیت زندگی، خوشبختی، رشد و آزادی فکر را افزایش می دهد.

 زبرجد هنگام پاکسازی و فعال کردن چاکرای چهارم و چاکرای سوم یا شبکه خورشیدی، آزادی فکر و رضایت را در روابط و مسائل عشقی به همراه می آورد.

سنگ ماه تولد زبرجد

هنگام کار با چاکراهای بخصوص، غیر از چاکرای قلب و چشم سوم، سنگ ماه تولد زبرجد باید کنار گذاشته شود، چون هاله را قفل می کند.

دسته بندی ماده معدنی سیلیکات
فرمول شیمیایی Mg, Fe2SiO4
ساختار کریستالی اورتورهومیک
رنگ زرد ، زرد-سبز ، زیتونی سبز ، قهوه ای ،سبز ، سبز زمردی
سختی 6.5 تا 7
درخشش آغشته به شیشه
رگه وجود ندارد
وزن مخصوص 3.2 تا 4.3

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود .

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheri_bina

برای دیدن سنگ ماه تولد مخصوص ماه های دیگر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سنگ ماه تولد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه