Telegram support Whatsapp support
ابسیدین

ابسیدین سیاه و طریقه استفاده از آن در فنگ شویی

ابسیدین سیاه سنگی مانند شیشه است که از خنک شدن ناگهانی گدازه های آتشفشانی ایجاد می شود. این سنگ قرن هاست که برای سلامتی و ارتقای آن ، مورد استفاده قرار می گرفته است. از انرژی این سنگ معمولاً برای محافظت ، شفابخشی ، حقیقت گویی و همچنین در فنگ شویی استفاده می شود.

ابسیدین
انگشتر_ابسیدین خوش دست

موارد استفاده ابسیدین

این سنگ به عنوان شیشه آتشفشانی طبقه بندی می شود و بسیار سخت و صاف است ، اما می تواند حاشیه های فوق العاده تیزی داشته باشد. ابسیدین سیاه که از گدازه آتشفشانی ایجاد می شود ، انرژی های عناصر تشکیل دهنده اش مانند آتش ، زمین و آب را دارد.Obsidian در طول تاریخ در وسایل مختلفی همچون چاقو و یا تیغه های مخصوص جراحی استفاده شده است .

این سنگ کریستالی در فرهنگ های مختلف برای اهداف گوناگونی استفاده می شده اند و اعتقاد بر این بوده که به افراد کمک می کند تا در همه امور متمرکز تر و روشن تر عمل کنند . آنها همچنین می توانند به رشد توانایی های ذهنی فرد نیز کمک کنند.

این سنگ سیاه رنگ می تواند برای کسانی که تمایل دارند از نظر عاطفی بهبود یابند، مفید باشد. جواهرات ابسیدین سیاه همچون انگشتر یا دستبند می تواند به تعادل انرژی های پیرامون کمک کند و انرژی بیشتری به زندگی فرد وارد نماید و ذهن را از ترس و حواس پرتی پاک کند. همچنین این سنگ قدرتمند می تواند در کاهش توهم ، دروغ ، ترس و انسداد موثر باشد.

انگشتر ابسیدین
انگشتر ابسیدین مردانه

حفاظت از افراد

یکی دیگر از فواید این سنگ سیاه توانایی آن در دفع انرژی منفی است ، بنابراین از پوشنده یا محیطی که در آن قرار می گیرد محافظت می کند. به همین ترتیب ، از این سنگ به عنوان محافظ استفاده می شود.

ابسیدین و فنگ شویی

ابسیدین سیاه یک سنگ عالی در در فنگ شوی است . این سنگ سیاه نه تنها انرژی عنصر آب را تأمین می کند ، بلکه به رفع موانع موجود در مسیر زندگی فرد نیز کمک می کند. برای بهبود فنگ شویی می توانید کاسه ای از سنگهای ابسیدین سیاه یا حتی یک تکه کوچک از ابسیدین را در منزل خود و در معرض نمایش قرار دهید.

از آنجا که اعتقاد بر این است که ابسیدین سیاه انرژی منفی را به خود جلب می کند ، مرتباً آن را تمیز کرده و آن را پاکسازی و شارژ نمایید.

انگشتر

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

محصولات مرتبط در فروشگاه