Telegram support Whatsapp support
دستبند

دستبند – خرید آنلاین انواع دستبند

زیورآلات دستبند

زیورآلات و جواهرات تزئینی دست مانند انواع دستبند از مصر باستان شروع شده است و به سرعت در تمدن های قدیمی مانند چین و ایران در 5000 سال پیش بسیار گسترش یافته است.

دستبندها را معمولا از مس،طلا،نقره،چرم تهیه و تولید میکنند و به فروش در بازار میرسانند.

امروز کریستال های درخشان و با ارزش مانند الماس ها و کریستال های سواروسکی به منظور تزئین دستبندها استفاده می شوند که درخشش و زیبایی دستبندها را دو چندان می کنند. امروزه دستبندهای ظریف و خاص بسیاری برای با استفاده از انواع فلزات چون نقره و پلاتین و رادیوم و تنگستن و تیتانیوم برای انواع سلیقه ها تولید و طراحی می شوند که در مراسم های مختلف و حتی به عنوان هدیه مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید آنلاین دستبندهای زیبا وشیک

پیشنهاد جواهری بینا به شما

فروشگاه اینترنتی جواهری بینا، انواع دستبند را با ویژگی های مختلف از جمله دستبندی چند جواهرمدل سلجوقی دستبندی زیبا  شامل نگین های فیروزه نیشابوری شجری، عقیق سبز، عقیق شجری، عقیق زرد، در نجف، حدید صینی، دلربا، عقیق سلیمانی و یاقوت سرخ آلمانی خوشرنگ و باکیفیت است ، دستبند یشم با حکاکی یا ضامن آهو مناسب افراد خواص و مذهبی که این کار دسبندی چرم طبیعی درجه یک مشکی با نگین یشم خوشرنگ میباشد.

اگر قصد خرید دستبند را دارید می توانید از فروشگاه جواهری بینا با خیالی آسوده خرید کنید چرا که تمام محصولات از  کنترل کیفیت گذر میکنند و به شما امکان بازگشت کالا را فراهم کرده است و تضمین کمترین قیمت ارائه می شود و همچنین با همکاری شرکت پست ناحیه ۳ مشهد ، امکان ارسال پستی به تمام نقاط ایران در کمترین زمان را فراهم میسازد.

دستبند زنانه

جواهری بینا بزگترین فروشگاه جواهرات در ایران و زیورالات زنانه زمینه خرید کمترین قیمت دستبندهای شیک نقره و چند جواهر را برای شما فراهم کرده است.

دستبند یکی از مهمترین و محبوبترین زیورآلات برای خانم ها می باشد چراکه در معرض دید قرار دارد و برای ست کردن با انواع لباس ها و استایل به کار می رود.

برای مشاهده و خرید انواع دستبندهای زنانه کلیک کنید

دستبند مردانه

در بخش دستبندهای مردانه می توانید اقدام به خرید به صورت آنلاین دستبند مردانه در مدل های از جلمه انواع دستبندهای چرمی مردانه ، دستبندهای استیل مردانه ، دستبندهای اسپرت مردانه و جدیدترین مدل های دستبندهای مردانه کنید و با بررسی مشخصات آنها اقدام به خرید یا مقایسه آن ها کنید.

تمام زیورآلات مردانه امکان بازگشت کالا را دارند و ارسال پستی به تمام نقاط ایران امکان پذیر است. فروشگاه اینترنتی جواهری بینا مدل های مختلفی از دستبندهای مردانه را جمع آوری و ارائه کرده است که می توانند هدیه ای مناسب برای آقایان در مناسبت های مختلفی چون روز ولنتاین یا تولد باشد.

دستبند های مردانه می تواند یک هدیه مناسب برای آقایان باشد چرا که در میان زیورآلات دستبندها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برای مشاهده و خرید انواع دستبندهای مردانه کلیک کنید

تصاویری از برخی دستبندهای ساخته شده توسط جواهری بینا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =

محصولات مرتبط در فروشگاه