Telegram support Whatsapp support

گرانترین غذای دنیا هر قاشق ۱۲۰ میلیون تومان

تا به حال فکر کرده اید که گران ترین غذایی که می توان در این کره خاکی خورد چیست…

 گران ترین غذاهای دنیا مخصوص آدم پولدار ها,اگر احیاناً سری به یکی ازرستورانهای بین المللی در کشور خودمان یا کشورهای ثروثمند جهان بزنید، حتماً گرانترین غذای رستوران یا اینکه مواد تشکیل دهنده آن یکی از مواردی ‏است که  به عنوان گرانترین مواد خوراکی جهان آمده است و شما می توانید با افتخار بگویید ‏که حداقل چهار مورد از ۸ مورد غذای گران جهان درا یران پرورش و تولید می شود.



Almas-Caviar
تا به حال فکر کرده اید که گران ترین غذایی که می توان در این کره خاکی خورد چیست؟این غذا تنها در رستوران های بسیار شیک که توانایی خرید محصولات اولیه را برای درست کردن تنها یک پرس را دارند سرو ‏می شود.‏یک نوع خاصی از خاویار که تنها در گونه نادری از ماهی خایار یاد می شود به همراه مقداری طعم دهنده و البته زیبا شده توسط ‏دانه های طلای ۲۴ عیار گران ترین غذایی است که می توان روی کره زمین سفارش دارد و خورد.‏غذایی که هرقاشقش ۱۲۰ میلیون تومان است.

e0001320-b6b3-11e4-8bb2-d31c62e10c65_CEN_ExpensiveFood_06

 قبل تر هم غذایی با همین سبک و عنوان به عنوان گرانترین غذای جهان معرفی شد که البته در آن از طلای ۱۸ عیار استفاده شده بود نه ۲۴ عیار..!!!

p11-141230-342

from-vietnam-with-love-local-caviar-aims-to-make-a-splash

خاویار معمولاً روی قطعه های کوچک نان تست وبدون نیاز به طعم دهنده به صورت ‏خام سرو می شود.اگرتا به حال خاویار نخورده یا شانس امتحان آنرا ندارید باید به شما بگویم که طعم خاویار نمکی و ماهی مانند است که با خوردن هر دانه تخم خاویار، این مزه تشدید می شود. ضمناً یادتان باشد که خاویار با چیزی که از شکم ماهی سفید به عنوان اشپل ماهی مصرف می کنیم، کاملاً تفاوت دارد.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

2 دیدگاه

  1. من بمیرمم از این چندش نمیخورم
    این یه ذره
    یا خود خدا
    😂😂😂

  2. این یه ذره گران ترین غذاهست😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁نه بابا

محصولات مرتبط در فروشگاه