Telegram support Whatsapp support

سنگ درمانی الکترونیکی چیست؟

ریشه های سنگ درمانی به طب آیوردا باز می گردد و سنگ درمانی الکترونیکی نوعی از پزشکی جایگزین است که اساس آن بر خواص شفابخش سنگ های قیمتی است.

ایده این روش درمانی از دانشمند بریتانیایی دکتر جون ویل است که می گوید این سنگ ها قادر به القای انرژی به بافت های سمی و بیمار و در نتیجه آرام کردن شرایط حاد یا مزمن هستند.

این سنگ ها در اتاق مخصوصی قرار می گیرند که به لامپ های کم ولتاژ متصل است. وقتی که نور به درون سنگها می تابد، به سمت مناطقی از بدن که می توانند از خاصیت شفابخشی بهره بگیرند تشدید شده و بر رفتار سلول ها تاثیر می گذارند.

انواع سنگ های قیمتی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند که تعدادشان برای بهره وری بیشتر برخی اوقات به ۲۰ تا می رسد. پزشکان سنگ هایی را انتخاب می کنند که قادر به درمان شرایط خاصی هستند و کل رویه درمان نیز بدون درد و بدون به کار گیری ابزارهای جراحی است.

آناتومی درمان

سنگ درمانی الکترونیکی یک درمان کاملا آرامش بخش می باشد. جلسات درمان معمولا نزدیک یک ساعت و نیم طول می کشد که در آن بیمار بر پشت خوابیده یا نشسته است.

لامپهای کم ولتاژ ساده به بخش هایی از بدن که نیازمند هستند هدایت شده و به آن بخش از بدن هدایت می شوند. معمولا شخص تحت درمان کاملا پوشیده است.

مثلا اگر از اگزما رنج می برید، بنابراین لامپی به سمت کبد هدایت می شود. این به این دلیل است که تصور می شود که علت بیماری های پوستی پرکاری کبد می باشد.

 

برخی از افراد بلافاصله احساس بهبودی می کنند. شرایط حادتر نیازمند جلسات بیشتر است. به دلیل اینکه لامپها کم ولتاژ هستند، این درمان برای نوزادان و بچه های کوچک مناسب تر است.

برخی اوقات پزشک بر طب فشاری یا نقاط اوج برای تاباندن نور سنگ های قیمتی تمرکز می کند. پزشکان ادعا می کنند که این کار را به منظور تعادل بهتر سطوح انرژی بدن شخص و احیای چاکراهایشان انجام می دهند.

انتخاب سنگ

به هنگام درمان پزشک شما ممکن است نوع خاصی از سنگها را پیشنهاد کند که تصور می شود برای بهبود شرایط خاص شما بهتر عمل می کنند. برخی از سنگهایی که استفاده می شوند عبارتند از:

سبز (زمرد و یاقوت کبود): اثر آرامش بخش و مسکن دارد.

نارنجی (سیترین و الماس): به عنوان ضد افسردگی و محرک عمل می کند.

قرمز (یاقوت و الماس): نیرو زا و انرژی زا است، انقباض عروقی را کاهش داده و گردش خون کمک می کند.

بنفش (یاقوت کبود و آمتیست): آرام بخش ضربه های روحی است و اعصاب را آرام می کند.

بیماری های درمان شده با این روش

سنگ درمانی الکترونیکی به درمان بیماری متعددی کمک می کتد که از این قبیل اند:

  • آسم
  • آلرژی
  • خستگی مفرط
  • فیبرومیالژیا (یک بیماری مزمن)
  • کمر درد و دیگر دردهای مزمن
  • مشکلات پوستی مثل اگزما و پسوریازیس
  • آرتریت
  • بیماری های خلق و خو

سنگ درمانی مذهبی یک پدیده نوظهور است اما افراد بسیاری اثرات شفابخش و سودمند آن را گزارش داده اند. از آنجا که روشی بدون نیاز به جراحی است، بدترین اشکال آن این است که ممکن است اصلا اثر نکند.

 

منبع: www.safealternativemedicine.co.uk

ترجمه اختصاصی جواهری بینا

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه