Telegram support Whatsapp support
سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی چه تاثیری می توانند بر روی حرفه و شغل بگذارند؟

هر حرفه و شغلی گوهر و سنگ های قیمتی مرتبط به خود را دارد و بهتر است در هر کاری که هستید از سنگ مورد نظر برای بهبود آن شغل استفاده کنید. در این مقاله به تعدادی از این گوهرهای گران بها می پردازیم.

سنگ های قیمتی مروارید:

افرادي كه به نوعي با فلزات، لوازم مهندسي، كامپيوتر، موسيقي يا ابزار آلات سر و كار دارند، بايد از مرواريد به عنوان گوهر خوش يمن خود استفاده كنند.

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی زمرد:

كاركنان مؤسسات، اشخاصي كه قراردادي كار مي‌كنند، فروشندگان و توليد كنندگان البسه، كارمندان صنعت نفت و افرادي كه با كالاهاي تزييني و محصولات كاغذي سر و كار دارند، بايد از زمرد به عنوان گوهر خوش يمن خود استفاده كنند.

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی الماس:

كارمندان اداره جات، اشخاصي كه در زمينه كشاورزي، محصولات لبني، مرغداري، مزارع سبزيجات و باغ‌هاي ميوه كار مي‌كنند، بايد از الماس به عنوان گوهر خوش يمن خود استفاده كنند.

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی یاقوت:

اشخاصي كه پست‌هاي حكومتي و سياسي دارند، در زمينه خدمات اجتماعي و رفاه عمومي شاغل هستند و يا در زمينه موسيقي، بازيگري و سينما فعاليت مي‌كنند، بايد از ياقوت به عنوان گوهر خوش يمن استفاده كنند.

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی مرجان قرمز:

كارمندان ارتش، پليس، خدمات امنيتي، املاك، هتل‌ها و صنعت برق بايد از مرجان قرمز به عنوان گوهر خوش يمن استفاده كنند تا از حرفه خود سود ببرند.

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی یاقوت زرد:

اشخاصي كه در زمينه هنر، آموزش، امور مالي، سازمان‌هاي خيريه، مذهبي يا فلسفي كار مي‌كنند، بايد از ياقوت زرد به عنوان گوهر خوش يمن خود استفاده كنند.

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی یاقوت آبی:

اشخاصي كه به آهن آلات و فولاد، مصالح ساختماني، املاك يا كارهاي دلالي سر و كار دارند، بايد از ياقوت آبي به عنوان گوهر خوش يمن خود استفاده كنند.

سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی گومدا:

رقاصان، سياستمداران، ستاره شناسان، تانتريك ها و كف بين ها بايد از گومدا به عنوان گوهر خوش يمن استفاده كنند تا از حرفه خود سود بيشتري كسب كنند.

سنگ های قیمتی چشم گربه:

حقوقدان‌ها، توليد كنندگان فيلم‌ها و سريال‌ها، كارگردان‌ها، بازيگران فيلم، روزنامه نگاران، كارمندان مؤسسات انتشاراتي و دارويي بايد از چشم گربه‌اي استفاده كنند تا حرفه پرسودي داشته باشند.

سنگ های قیمتی

مقالات مرتبط:

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید

سنگ های قیمتی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پانزده =

2 دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون

محصولات مرتبط در فروشگاه