Telegram support Whatsapp support

سنگ درمانی کلیدی برای رفع مشکلات خاص و پیچیده

جواهری بینا اولین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره در ایران است که در کنار فروش جواهرات نقره به صورت حرفه ای و تخصصی کار مشاوره سنگ درمانی را به صورت علمی و مذهبی به صورت رایگان انجام می دهد.  از مشاورین قدیمی جواهری بینا می توان به خانم تهرانی و خانم کاشانی اشاره کنیم  که خیلی از مشتریان ما از مشاوره سنگ درمانی با این عزیزان استفاده کرده و راضی هستند.

سنگ درمانی

صحبت های خانم کاشانی در زمینه مشاوره سنگ درمانی :

شما بزرگواران در طرح سوالات خود با آسودگی خاطر هر موردی که مدنظرتون هست را با مشاورین ما مطرح کنید مطمئن باشید که برای هر مساله ای ، سنگی وجود دارد که خواص این سنگ ها از لحاظ علم جم تراپی کاملا تایید شده است.

سنگ درمانی

شما عزیزان می توانید از حکاکی دعاهای معتبر منقول از ائمه اطهار (ع) در کتاب های معتبر فقهی مثل مفاتیح الجنان  ، هدایة الامت ، بحار الانوار و سایر کتب فقهی انتخاب کنید و حکاکی مدنظرتون را به ما اعلام کنید تا ما آن را  روی نگین های بسیار عالی و باکیفیت انجام دهیم.

سنگ درمانی

تعداد زیادی از مشتریان جواهری بینا ، خاطرات استفاده از سنگ درمانی خود را با ما در میان گذاشتند که ما دو مورد ازاین پیام ها را در زیر آورده ایم و امیدواریم که شما هم جز اون دسته از عزیزانی باشید که پس از مشاوره سنگ درمانی با ما و انتخاب محصول و حکاکی مدنظرتون ، خاطرات شیرین خودتان را برای ما ارسال کنید.

سنگ درمانی

سنگ درمانی

صحبت های خانم تهرانی در زمینه سنگ درمانی:

سنگ درمانی علمی است که از دیرباز تاکنون مورد استفاده مردم بوده و امروزه نیز پزشکان استفاده از سنگ ها در کنار داروهای شیمیایی و گیاهی را برای بهبود بیماری ها تجویز می کنند.

سنگ درمانی

سنگ درمانی هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ فقهی توصیه شده است برای نمونه بوعلی سینا در این زمینه کتاب های زیادی دارند که استفاده از سنگ ها را توصیه می کنند برای مثال استفاده از آمتیست برای بهبود جنون و استفاده از سنگ یشم برای کاهش اضطراب و استرس و …

سنگ درمانی

درخواست ها زیادی از دوستان برای ساخت طرح های مدنظرشان با سنگ هایی که برای سنگ درمانی استفاده می شود، داشتیم.  بنابراین به دلیل اینکه ما در کنار سنگ ها ، در زمینه جواهرات نقره هم فعال هستیم ، شما عزیزان می توانید طرح مدنظر خود را برای ما بفرستید و ما این طرح را با سنگ مناسب برای شما پیاده سازی کنیم.

سنگ درمانی

سنگ درمانی کلیدی برای رفع مشکلات خاص و پیچیده

  • برطرف شدن طلسم
  • کمبود رزق و روزی
  • بدشانسی و عدم موفقیت
  • عدم محبوبیت
  • اضطراب و نداشتن آرامش

جواهری بینا با مشاره سنگ درمانی به صورت کاملا رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد

شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده از سنگ ها و خواص آنان از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید

شماره های تماس :

05137658500

09151000800

تلگرام :

t.me/javaheribina_admin

واتساپ :

api.whatsapp.com

سنگ درمانی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه