Telegram support Whatsapp support

لیپدولیت و خواص شفابخش این سنگ

لیپدولیت و خواص شفابخش این سنگ

لپیدولیت (Lepidolite) سنگی به رنگ بنفش یاسی – .طوسی یا صورتی بوده و یکی از گوهرهای نیمه قیمتی .خانواده میکا است. .سختی این گوهر در مقیاس موس .۵/۲ تا ۳ می باشد.

از .نظر ساختار پگماتیکی این گوهر میزانی شبیه به اسپودیومن است.. در سال ۱۸۶۱ دو زمین شناس معروف به نام .های رابرت بانسن و گوستاو کرچوف یک لپیدولیت ۱۸۰ کیلوگرمی .را استخراج کرده و پس از آزمایش بر یک تکه .کوچک از این سنگ قیمتی پی به وجود عنصر جدید .به نام روبیدیوم در لپیدولیت شدند.

این گوهر .در دمای زیاد در رگه های کوارتز با ساختاری پگماتیکی .و گرانیتی پدیدار می گردد. لپیدولیت به همراه گوهرهایی .مانند کوارتز، فلدسپار،اسپودیومن، تورمالین، توپاز.و بریل تشکیل می گردد. منبع اصلی این گوهر .زیبا ولی ناشناخته برزیل، کوه های اورال در روسیه.، کالیفرنیا، معدن تانکو در کانادا و ماداگاسکار است

lepidolite-140533

لپیدولیت یک گوهر آرامش بخش بوده که برای تسکین اعصاب .و از بین بردن افسردگی بسیار مفید می باشد. .این گوهر احساسات عمیق در فرد ایجاد می کند. .این اعتقاد وجود دارد که لپیدولیت سبب تعادل و الهامات .کیهانی می گردد. همچنین لپیدولیت آلودگی های الکترومغناطیسی را .از فرد دور کرده و انرژی های منفی را پراکنده .می سازد. این سنگ، به گوهر انتقال معروف .است. گفته می شود که لپیدولیت الگوهای رفتاری و .روانشناختی را آزاد ساخته و استقلال و تغییر مثبت را .در فرد تقویت می کند.

از نظر قدرت .شفا بخشی کریستالی، لپیدولیت سبب تقویت سیستم ایمنی بدن .می شود. گفته می شود که این گوهر درد .را کاهش داده و برای درمان اعتیاد مفید است. .لپیدولیت برای از بین بردن آلرژی، کسالت و بیماری .صرع بسیار مؤثر می باشد.

lepidolite-208658

اگر این گوهر .را در مقابل رایانه خود قرار دهید، خستگی حاصل .از کار را از شما دور می سازد. می .توان همچنین لپیدولیت را در جواهرات نیز استفاده کرد یا .حتی یک قطعه کوچک آن را در جیب گذاشت تا .انرژی های منفی از فرد دور گردد. همچنین این .اعتقاد وجود دارد که اگر یک تکه از لپیدولیت را هنگام خواب زیر بالش خود قرار دهید، خواب های بد و کاووس از شما دور می ماند.

اگر لپیدولیت را در مدیتیشن استفاده نمایید روح شما به پرواز در خواهد آمد. همچنین این گوهر سبب می شود تا بتوانید احساسات و افکار نامناسب گذشته را از خود دور کرده و خود را با زندگی جدید تطبیق دهید.

منبع: آرگو

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

3 دیدگاه

  1. احمد جلیل زاده

    تشکر میکنم عالی بود
    لطفا راهنمایی کنید انگشتر ویا گردنبند لپیدولیت بنفش و زرد رنگ را از کجا پیدا کنم.
    ومن برای اولین بار است که در رابطه با لپیدولیت پیام میدم

  2. احمد جلیل زاده

    تشکر میکنم عالی بود
    لطفا راهنمایی کنید انگشتر ویا گردنبند لپیدولیت بنفش و زرد رنگ را از کجا پیدا کنم.

محصولات مرتبط در فروشگاه