Telegram support Whatsapp support
جواهرات

محبوب ترین ترندهای جواهرات دنیا در سال 2019

جواهرات هزاران سال است که جزئی زیبا از استایل افراد بوده اند و درست مانند مد لباس ، مدل جواهرات دائماً در حال تغییر و جدید شدن است .در بیشتر ترندهایی که در سال 2019 به وجود آمد ، راحتی پوشنده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به معرفی این ترندهای سال 2019 می پردازیم:

جواهرات

انگشتر و حلقه

در سال 2019 کمتر حلقه های ظریف دیده می شود در عوض شکل ها و سبکی های حجیم تر و جسورانه تری راخواهید دید که توجه شما را جلب می کنند.

گوشواره ها

گوشواره ها در سال 2019 پر کارتر بوده اند. برخی از آنها مانند لوسترهای کوچک ، گوشواره های به شکل گل یا ستاره های بزرگ دیده می شوند. همچنین گوشواره های آویز الماس که جلوه ای کلاسیک و زیبا دارند نیز مورد توجه هستند.

جواهرات

زنجیرها

زنجیرها نیز این روزها پررنگ تر شده اند. آنها دیگر فقط یک زنجیره ساده از پیوندهای فلزی نیستند چرا که آنها قطعات ظریف تری در شکل ها و اندازه های مختلف در یک سری از طرح های پیچیده هستند.این زنجیر ها به عموان دستبند ، گردنبند و گوشواره بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند.

جواهرات

مروارید

مرواریدها همیشه عالی هستند. در سال 2019 به دنبال یک رشته ساده از مرواریدهای ظریف نباشید و آنها را با انواع سنگهای قیمتی دیگر و در محاصره طلای ظریف قرار دهید. همچنین به جای استفاده از رشته مرواریدهای سفید از انواع مرواریدهای مختلف در رنگ ها و اشکال مختلف استفاده کنید.

مروارید

سکه

روزگاری سکه ها برای پول استفاده می شدند اما اکنون یک ترند واقعی مد هستند. سکه ها را در انواع جواهرات از جمله گردنبند ، گوشواره ها و مچ بند دست و خلخال ها به کار می برند.

جواهرات رنگی

از آنجایی که افراد زیادی تصمیم به پوشیدن رنگهای روشن تر و پر جنب و جوش تر دارند ، این رنگ ها در صنعت جواهرات نیز دنبال شده اند.جواهرات روشن و رنگارنگ به شما امکان می دهد که رنگ را به استایل خود اضافه کنید و در حین انجام آن کاملاً مدرن به نظر برسید.

جواهرات

پرسینگ بینی

در سال 2019 ، دیگر نیازی به سوراخ کردن بینی خود ندارید چراکه این جواهرات به صورت مغناطیسی یا چسبناک ساخته شده اند. این جواهرات را می توان در سبک های مختلفی یافت که با توجه به ویژگی های شخصی شما قابل تهیه اند.

ستاره

شکل ستاره ها را در همه جا مشاهده خواهید کرد، از تزئین گوشواره ها گرفته تا انگشترهای زیبا و ظریف.

جواهرات

در سال 2019 ،ترندهای جدید خواستار طراحی های جسورانه تر ، رنگ های روشن تر هستند که در هنگام استفاده از آنها ، بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

جواهرات

منبع : www.gemstonebuzz.com

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 20 =

محصولات مرتبط در فروشگاه