Telegram support Whatsapp support

محبوب ترین جواهرات کیت میدلتون

محبوب ترین جواهرات کیت میدلتون

شاید برایتان جالب باشد جزئیات تیپ این چهره معروف یعنی کیت میدلتون که از الگوهای به نام در عرصه مد نیز شناخته می شود را بدانید. در این مقاله می خواهیم به بررسی یک سری از جواهرات ارزان قیمتی که کیت میدلتون سعی در پوشیدن آن ها در اکثر مواقع می کند اشاره کنیم. او این جواهرات را با دقت بالایی انتخاب می کند. 

محبوب ترین جواهرات کیت میدلتون

اگر پیگیر اخبار خانواده های سلطنتی باشید حتما می دانید که این خانواده دستی در دنیای مد نیز دارند. کیت میدلتون اسطوره این خانواده در مد و فشن است که در تیپ او تمام موارد از رنگ موی تیره اش گرفته تا لباس های ست شده با هم و هماهنگش را می توان نمونه ای از این هنر او دانست. اخیرا خبرنگاری Popsugar گزارش داده است که جواهر معروف او یک جفت گوشواره مرواریدی ارزان قیمت است که او در اکثر مهمانی ها و مجالسی که به آن دعوت می شود می پوشد.

محبوب ترین جواهرات کیت میدلتون

البته این اولین باری نیست که کیت میدلتون یک آیتم خاص و منحصر به فرد را در تیپش به مدت طولانی و دفعات متعدد استفاده می کند. سال قبل معلوم شد که یک جفت بوت را به مدت چندین سال در مهمانی های پاییزه و زمستانه به پا می کرده است. البته اگر از بوت ۶۷۵ دلاری او بگذریم این گوشواره های زیبای او قیمتی تنها ۸ دلار (حدودا ۳۰ هزارتومان)‌ دارد.

محبوب ترین جواهرات کیت میدلتون

شاید باورتان نشود ولی این گوشواره نمونه ی مرواریدی طرح گوشواره ی ۱۸عیار طلای سفیدی است که به شکل فوق العاده تمیزی با مروارید ساخته شده است. البته مدل آویزان تر همین نسخه از گوشواره نیز با قیمت ۱۱ دلار (۴۰ هزار تومان) موجود است که مناسب ست کردن با هر گونه تیپی خواهد بود.

محبوب ترین جواهرات کیت میدلتون

 

اگر طلا مورد محبوب شما در انتخاب جواهراتتان است می توانید نسخه ساخته شده از طلای همین گوشواره را با قیمت ۷۵ دلار (۲۴۰ هزارتومان) تهیه کنید.

محبوب ترین جواهرات کیت میدلتون

 

منبع: چی بپوشم

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =

محصولات مرتبط در فروشگاه