Telegram support Whatsapp support
نکاتی درباره نگین حلقه نامزدی

نکاتی درباره نگین حلقه نامزدی

نکاتی درباره نگین حلقه نامزدی

نامزدی و ازدواج یکی از اتفاقات مهم هر خانمی در زندگی است و خرید حلقه ازدواج یکی از اولین رسوم در ازدواج است . حلقه های نامزدی نگین دار از مدل های کلاسیک و زیبای حلقه هستند که محبوبیت زیادی دارند . نگین حلقه نامزدی، شکل و اندازه آن تاثیر زیادی در استایل و زیبایی حلقه دارد و هر چه این نگین بزرگتر باشد به معنای پرستیژ بالاتر زوج در آستانه ازدواج است . در این مقاله می خواهیم نکاتی درباره نگین حلقه نامزدی را بیان کنیم .

هر سایز نگین چه معنایی دارد و چطور می توان این نگین را بزرگ تر جلوه داد ؟ پاسخ به این سوالات را در این مطلب بخوانید .

نکاتی درباره نگین حلقه نامزدی

سایز نگین حلقه نامزدی و هر نوع سنگ قیمتی بر اساس وزن نگین مشخص می شود که واحد اندازه گیری آن قیراط است . هر قیراط برابر با ۲۰۰ میلی گرم است یعنی هر ۵ قیراط یک گرم وزن دارد . هر سایز نگین بر اساس قیراط تصویر خاصی روی انگشت دستان شما خواهد داشت که در عکس زیر می توانید تفاوت های نگین های نیم قیراطی تا دو و نیم قیراطی را روی دست مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید .

نکاتی درباره نگین حلقه نامزدی

برای این که نگین حلقه نامزدی شما بزرگ تر از آن چه که هست به نظر برسد یک راه ساده وجود دارد . کافی است شما همراه با حلقه نامزدی خود چند انگشتر با نگین های ریز و از همان جنس در همان دست و همان انگشتی که حلقه نامزدی خود را انداخته اید استفاده کنید . خطای دید ناشی از کوچکی نگین ها باعث می شود تا نگین حلقه نامزدی شما بزرگ تر از آن چه که هست به نظر برسد و پرستیژ بالاتری برای خود و نامزد خود کسب کنید .

نکاتی درباره نگین حلقه نامزدی

منبع : پورتال رنگی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه