Telegram support Whatsapp support

آلبوم «فقط گوش کن…» با صدای «رضا صادقی» 12 اسفندماه

فقط گوش کن…

“رضا صادقی” آلبوم جدیدش در 12 اسفند به بازار می آید.

reza
سید علی نیکونیا مدیر اجرایی «آوای هنر» در این باره به «موسیقی ما» گفت: «آلبوم جدید رضا صادقی به نام «فقط گوش کن» 12 اسفند ماه همزمان در سراسر کشور منتشر خواهد شد.این آلبوم یکی از بهترین آثار صادقی تاکنون است که روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

نیکونیا همچنین درباره تاریخ برگزاری کنسرت های این خواننده در تهران و شهرستان نیز گفت: «بعد از انتشار این آلبوم تاریخ اجرهای زنده این خواننده در تهران و شهرستان های کشور اطلاع رسانی خواهند شد. فعلا نهایت سعی ما انتشار قوی این آلبوم در کشور است.»

میثم مروستی، مسعود همایونی، شجاعت شفایی، اشکان آبرون، ‌ فاضل پیش، اسماعیل حسینی، مهران خالصی، ساناز کریمی، بابک مافی، شهراد امیدوار، فرشید اطهمی و… از جمله موزیسین‌هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند و ترانه سرایان آلبوم هم چهره‌هایی مثل ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی، بیتا تایی، امیر حسین اللهیاری و… هستند.

نکته مهم دیگری که درباره اثر جدید رضا صادقی قطعی شده، انتشار نخستین مجموعه تصویری این خواننده است. این مجموعه تصویری که گلچین یکی از کنسرت‌های تهران خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ است همراه با آلبوم «فقط گوش کن» و در یک مجموعه، روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. ویدئو کلیپ قطعه «عاشقتم» نیز که برادران «بوشهری» آن را کارگردانی کرده اند نیز در همین مجموعه در اختیار علاقمندان این خواننده قرارخواهد گرفت.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه