Telegram support Whatsapp support

آنچه كه هنگام خرید حلقه یا انگشتر باید دانست

تاریخ ساخت اولین انگشتر به هزاران سال پیش باز می‌گردد و در آیین‌های مختلف به‌عنوان نماد‌های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته است. اما به‌طور معمول مدور بودن حلقه نمادی از عشقی جاودان و بدون آغاز و پایان است. ساخت حلقه نیز به مرور زمان تكامل یافت. در آغاز حلقه‌ها از جنس فلزات گرانبها و پس از آن به‌منظور افزایش زیبایی به سنگ یا سنگ‌های جواهر مزین شدند.

آنچه كه هنگام خرید حلقه یا انگشتر باید دانست

 

خانم‌ها و آقایان از حلقه در مناسبت‌های متفاوت نظیر نامزدی، ازدواج، سالگردهای ازدواج و یا مراسم رسمی استفاده می‌كنند. اغلب حلقه یا انگشترهایی كه مورد استفاده‌ی روزمره قرار می‌گیرند كوچك و دارای ظاهری ساده هستند. این در‌حالیست كه انگشتر‌های بزرگ‌تر و با‌شكوه‌تر در مراسم و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند.

هنگام خرید یك انگشتر چند مورد را می‌بایست در نظر داشت. اول و از همه مهم‌تر آن است كه آیا این انگشتر در دست شخص دریافت كننده زیبا به‌نظر خواهد رسید؟ ممكن است برخی افراد تمایل داشته باشند انگشترشان علاوه بر‌اینكه در انگشت زیبا به‌ نظر برسد در كل دست نیز خود‌نمایی و جلب توجه كند. یا اینكه آیا این انگشتر برای استفاده‌ی روزمره مناسب است؟ آیا از دوام كافی برای كاربرد روزانه برخوردار است؟ آیا می‌توان به‌راحتی از آن استفاده كرد؟ و البته،هرگز نمی‌بایست چگونگی ساخت انگشتر، كیفیت سنگ‌های جواهر و نحوه‌ی نصب آنها را بر روی پایه‌ی انگشتر نادیده گرفت. عوامل تأثیرگذار بر روی كیفیت انگشتر به‌طور معمول ارتباط مستقیمی با مهارت سازنده، به‌خصوص نحوه‌ی نصب سنگ‌های جواهر دارند.

اغلب انگشترها باید از جنس فلزات بسیار با كیفیت و دارای ساختار متراكم ساخته شوند. به علاوه، در صورتیكه انگشتر مزین به سنگ‌های جواهر است، تراش، شفافیت و وزن آن نیز از جمله عوامل مؤثر بر‌روی كیفیت انگشتر به شمار می‌آید. حلقه‌ها نیز همانند دیگر جواهرات موجب تمایز شخص از دیگران می‌شوند. هر‌قدر قطعه منحصر بفردتر یا رنگ سنگ با‌ كیفیت‌تر باشد، توجه بیشتری به سوی آن جلب خواهد شد. به‌علاوه،هرقدر انگشتر و سنگ نصب شده بر‌روی آن بزرگتر و طراحی آن متفاوت‌تر باشد، متمایز‌تر به‌نظر خواهد رسید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه