Telegram support Whatsapp support

ست کردن چندین انگشتر در یک دست

یکی از راه‌های متفاوت بودن استفاده از زیورآلات به صورت چندلایه و چندتایی است. برای مثال، شما وقتی یک انگشتر در انگشت دارید و یک نیم‌بند هم در قسمت بالایی انگشت می‌پوشید، جلوه آن ها دو برابر خواهد شد.

یا مثلا وقتی یک رینگ ساده به دست می‌کنید، می‌توانید یک انگشتر سرتاسر سنگی را روی آن به انگشت کنید تا جلوه‌ی درخشان و جذابی پیدا کند.

انگشتر

نکته حائز اهمیت در ست کردن چند تا انگشتر در کنار هم این است که رنگ یا اندازه متفاوت از هم داشته باشند. یعنی اگر دو تا رینگ ساده با هم بپوشید به هیچ عنوان زیبا نخواهد شد. اما اگر یک انگشتر پهن را با یک حلقه‌ی ظریف ست کنید، نمای شیک تری پیدا خواهد کرد.

برای استفاده از زیورآلات به صورت چندتایی و چند ردیفه بهتر است حتما تنوع رنگ، شکل و متریال را مدنظر داشته باشید.

مزیت ست کردن چند انگشتر در کنار هم این است که به انگشترهای ساده و معمولی خود جان و جلوه تازه می‌بخشید. حتی می‌توانید هر بار انگشترهای متنوعی را با هم در دست و زیورآلات تازه‌ای برای خود خلق کنید.

هیچ روش صحیح یا غلطی برای این کار وجود ندارد. یعنی هیچ قانون و قاعده خاصی وجود ندارد که بگوید شما ملزم به استفاده از یک انگشتر هستید یا خیر. اما منظور از این کار این است که دستان شما زیباتر دیده شود. بنابراین مهم است سلیقه به خرج دهید و از زیاده‌روی کردن بپرهیزید. به طور مثال بهتر است که انگشتر باریک را با یک انگشتر پهن ست کنید.

انگشتر

یا اگر حلقه دارای الماس یا سنگ قیمتی است آن را با یک انگشتر ساده که هیچ تزئیناتی ندارد بپوشید.

اگر چند انگشتر در یک انگشت می‌کنید از انداختن انگشتر در انگشت‌های دیگر آن دست پرهیز کنید. یا حداقل فقط به سراغ نیم‌بند برای انگشت‌های دیگر همان دست بروید.

از رنگ‌ها و جنس‌های مختلف انگشتر استفاده کنید

اگر دوست دارید انگشترهای چند رنگ داشته باشید سراغ مدل‌هایی بروید که سنگ‌های رنگی دارند. سعی کنید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که از یک خانواده هستند. رنگ‌های مختلف از یک رنگ واحد جلوه زیباتری نسبت به چند رنگ در کنار هم دارد.

سعی کنید سراغ انگشترهای خیلی مشابه به هم نروید زیرا با این کار فرصت خودنمایی انگشترهایتان را از خود می‌گیرید.

انگشتر

از انگشتر هایی که دارید نهایت استفاده را ببرید

بهتر است انگشترهایتان را در جایی بچینید و ببینید کدام یک از آن ها بیشتر با هم تناسب دارند (از لحاظ رنگ، شکل، طرح و اندازه). سپس با ترکیب چند مدل و ست کردن آن ها در کنار هم به طرح نهایی که راضی‌تان می‌کند برسید.

با این کار هم می‌توانید به انگشترهای ساده‌ای که کمتر استفاده می‌کنید جان و روح تازه ببخشید و هم با ترکیب مدل‌هایی که دارید، یک ست انگشتری جدید برای خود بسازید.

شما وقتی تصمیم می‌گیرید چند لایه انگشتر را با هم در دست کنید، یعنی دوست دارید آن ها بیشتر دیده شوند، پس با خیال راحت می‌توانید مدل‌های رنگی را با هم دست کنید و از آن لذت ببرید.

انگشتر

به این نکته توجه داشته باشید که ست کردن زیورآلات فقط به خود آن اکسسوری محدود نمی‌شود و باید لباس و تیپ شما با ترکیب انگشترها تناسب داشته باشد.

وقتی انگشترهای زیادی را با هم به دست می‌کنید، سعی کنید لاک ناخن‌هایتان ساده و به دور از رنگ و طرح‌های شلوغ باشند. همچنین لباستان هم بهتر است ساده‌تر باشد تا خیلی شلوغ به نظر نرسد.

اگر می‌خواهید در محل کار انگشترهای خود را به صورت چند لایه و چند ردیفه به دست کنید حتما توجه داشته باشید که مزاحمتی برای کار شما نداشته باشد. یعنی ترجیحا از حلقه‌های ظریف و سبک استفاده کنید.

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این مقاله در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

انگشتر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه