Telegram support Whatsapp support

تجارت مهره

تجارت مهره

gem-stone-beads

در تمامی بازارهای فروش جواهر در سراسر دنیا، مهره ها یکی از نمونه های جواهری بسیار پر مصرف هستند. مهرها ها می توانند در انواع شفاف تا نیمه شفاف مانند یاقوت سرخ، یاقوت کبود، کوارتز و تورمالین و یا از اشکالی دارای پدیده خاص و نیمه شفاف تا مات همانند اپال، سنگ ماه، فیروزه و یا لاجورد باشند. تقریبا تمامی سنگ های قیمتی می توانند به مهره تبدیل گردند.

مهره ها گزینه بسیار مناسبی برای کنار هم چیدن در رنگ های مختلف داخل یک نخ هستند. آنها بهترین انتخاب برای گردنبند در مدل های مختلف می باشند. گردنبند های چند رشته ای از مهره ها در رنگ های گوناگون ظاهری بسیار زیبا دارند. به هر حال مهره ها چه رسمی و یا اسپرت، ساده و یا پیچیده، گران و یا ارزان سرنوشت و تاریخچه طولانی ای در زیورآلات دارند.

۲۰۱۶۰۶۰۶_۱۰۰۶۰۵

کارخانه های ساخت مهره ها این گوهرها را از انواع سنگ های قیمتی به صورت فست (تراش مهندسی و یا زاویه تراشی) و کابوشن تراش داده و وارد بازار جواهر می سازند. آنها این مهره ها را در رنگ های گوناگون با گوهرهای مختلف مانند یاقوت کبود، بریل و تورمالین به صورت چند رشته ای ساخته و آن را به شکل سرویس های جواهر عرضه می کنند. این جواهرات ظاهری بسیار زیبا همچون رنگین کمان به خود می گیرند. جی پور نام کارخانه ای در چین یکی از مراکز عمده تولید این نوع سرویس ها با مهره های رنگین است. جی پور پدر امروز بر طبق سنت خانوادگی خود با پسرش که یکی از اعضای GIA است، مشغول ساخت انواع مهره ها می باشند. آنها در این زمینه اقدام به کارآفرینی کرده اند. کارخانه National Facets نیز یکی از مهمترین کارخانه های تولید مهره ها در رنگ ها و اشکال متفاوت در جهان است. برای سه دهه رئیس این کارخانه شخصی به نام Rajesh Dhamani است.

منبع مقاله:

سایت GIA

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =

محصولات مرتبط در فروشگاه