Telegram support Whatsapp support
تحقیق نقره شناسی

تحقیق نقره شناسی

تحقیق نقره شناسی

تحقیق نقره:نقره فلزی فشرده و سختی است که قرن ها پیش شناخته شده است.
در لیست زیر کاربرد هایی جالب از تحقیق نقره مشاهده مینمایید:
کلمه silver به معنای نقره نژاد انگلیسی ساکسونی دارد که از کلمهseolfor به معنی مهر و موم امده است.که هیچ قافیه و وزنی با کلمه silver ندارد. نقره برگرفته از کاربرد های فلزی با نشانه به اختصار ag وبا شماره اتم ۴۷و وزن اتمی 107.8682 میباشد.

نقره خاصیتی براق و درخشانی دارد این کاربرد نورانی و باز تابنده نقره باعث میشود که برای ساخت اینه ها و میکروسکوپ ها و انرژی خورشیدی مفید باشد.

نقره سیقلی شده باز تابنده ۹۵% روشنی میباشد.اما جالب است بدانید که نقره باز تابنده ضعیفی برای ازتاب نور فرا بنفش است

.تحقیق نقره

نقره قدمت باستانی دارد و جزوه پنج فلز اولیه کشف شده میباشد.من کانید(نام شخص) ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح توانست نقره را جداسازی کند که جالب است بدانید تاریخ کشف نقره به ۴۰۰۰سال قبل از میلاد بر میگردد اما عده ای باور دارند که نقره در ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح کشف شده است.

نکته ای جالب که نقره درهمه جای طبیعت یافت میشود.نقره خالص از طبیعت استخراج میشود.نقره وقتی با طلا ترکیب مشود الکتروم میسازد همچنین نقره میتواند منجر به مس وروی و …میشود.

بیشتر بخوانید در مورد نقره :

تحقیق نقره خواص نقره برای میکروب کشی

نقره فلزی سمی برای انسان نیست بلکه برای ظروف غذا هم استفاده میشود.اگرچه که برخی نقره ها به صورت به اصطلاح نوعی نمک اند که میتوانند سمی باشند.جالب است بدانید که نقره خاصییت میکروب کشی نیز دارد.

نقره یکی از بهترین رسانا های الکتریکی ست که اگر میزان رسانا بودن را از ۱۰۰% بگیریم طلا ۷۶% و مس ۹۷% میباشد.

اگر مقداری کمی از نقره فشرده شود میتواند مانند یک تیکه کاغذ یا حتی باریک تر شود.

تحقیق نقره استفاده از نقره در برخی از ماشین ها

با توجه به نکته ۶ و رسانا تر بودن نقره از سایر فلزات از ان بر روی شیشه ماشین ها برای محافظت از سرما وبرای جلوگیری از شکنندگی شیشه ها استفاده میشود.

نقره شناسی

جالب است بدانید کلمه پول (money) و نقره (silver) در ۱۴ زبان دنیا یا بیشتر هم برابر و مساوی هم هستند این به خاطره ارزش انهاست.

و نکته اخر این است که نقره میتواند علاوه بر استفاده در جواهرات و ظروف بر روی شرایط اب و هوایی وفیلتر کردن اب و انرژی خورشیدی برای وسایل الکترونیکی استفاده شود.

تحقیق نقره و خواص نقره برای بدن

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (3 امتیاز, میانگین: 3٫67 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه