Telegram support Whatsapp support
حراج جواهری بینا

حراج استثنائی و تکرار نشدنی جواهرات

آخرین حراج استثنائی سال

حراج جواهری بینا

جواهری بینا امسال هم به رسم هر سال، بزرگترین حراج تکرار نشدنی جواهرات خود را برگزار می کند، حراج امسال بنا به درخواست های مکرر شما عزیزان کمی زودتر از موعد هر ساله خود برگزار شده بنابراین جهت برقراری این فرصت برای همه و مطلع کردن تمامی دوستانی که طبق روال همیشه انتظار برقراری حراج بزرگ را در ماه پایانی سال دارند از شما عزیزانی که این مطلب را مطالعه میفرمایید تقاضای اطلاع رسانی و اشتراک گذاری این خبر را داریم، چرا که حراج سال تکرار نشدنی، غیر قابل تمدید و در بازه زمانی محدود بر قرار بوده بنابراین این فرصت برای عزیزانی که از این موضوع با خبر نشوند از دست خواهد رفت.

میزان تخفیف اعمال شده در حراج استثنایی سال بین ۱۵ تا بیشتر از ۵۰% بوده و بر روی کلیه اجناس سایت از قبیل انگشتر، گردنبند، دستبند، زنجیر، ساعت، سرویس جواهرات، تسبیح، گوشواره و… اعمال خواهد شد.

دقت داشته باشید که قیمت برخی از اجناس به عنوان مثال تسبیح های فاخر یسر، کشکول و… با اعمال تخفیف های بیش از ۵۰% به یک چهارم قیمت همین اجناس در بازار کاهش یافته بنابراین در صورت اتمام موجودی اجناس امکان اضافه کردن مجدد وجود نخواهد داشت.

تخفیف در تخفیف در تخفیف!

در حراج بزرگ پایان سال مشتریان گرامی از ۳ مرحله تخفیف استفاده خواهند کرد:

مرحله اول: درصد تخفیف اعمال شده بر روی اجناس

مرحله دوم: امکان استفاده از بینابن های دریافتی از خرید های قبلی در حراج و اعمال تخفیف بینابن

مرحله سوم: دریافت مجدد بینابن به ازای هر خرید صورت گرفته در حراج

دوستان گرامی مجدد یادآوری میکنیم حراج با شرایط فوق تنها یکبار در سال برگزار می گردد و بازه زمانی برگزاری محدود و از تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ تا ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ بوده  و غیرقابل تمدید و تکرار می باشد، تعداد موجودی اجناس حراج محدود و در صورت اتمام موجودی کالا امکان اضافه کردن موجودی اجناس وجود ندارد بنابراین در صورت تمایل به بهرمندی دوستان و عزیزانتان از این فرصت تکرار نشدنی اشتراک گذاری و اطلاع رسانی بفرمایید.

برای ورود به حراج کلیک کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

3 دیدگاه

  1. مرسی که به درخواست های مشتریان قدیمی اهمیت میدین و حراج رو زودتر برگزار کردید، الان دیگه با خیال راحت سفارش میدیم و مطمئنیم به موقع به دستمون میرسه و تو اعیاد پیش رو هم میشه ازشون استفاده کرد

  2. ممنون از صبح به همه دوستان خبر دادم و تا حالا ۳ نفر هم خربد کردن، منتظر آخرین سوپرایزتون بودم، قیمت ها خیلی خوب شده، یک نطرم دارم اینکه یک قرعه کشی گوشی هم بین خریداران بدین

  3. زهرا بنی اسدی

    میخواستم تشکر کنم، من خودم آدمی هستم که تا از قیمت و کیفیت جنس ها مطمئن نباشم خرید نمیکنم بنابراین غیر از فروشگاه شما قیمت جاهای دیگه رو هم بررسی و مقایسه کردم اما قیمت ها واقعا عالی و مناسب هست مخصوصا با این حراج که گذاشتید.

محصولات مرتبط در فروشگاه