Telegram support Whatsapp support
سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی چگونه به سلامت افراد کمک می کنند؟

سنگ های قیمتی طبیعی ، مواد معدنی کمیابی هستند که به دلیل ظاهری زیبا در جواهراتی مانند دستبند ، انگشتر ، گردنبند و … استفاده می شوند. این سنگ های قیمتی علاوه بر جلوه و شکوهی که دارند روی ذهن ، قلب و کل بدن انسان تأثیر مثبتی می گذارند و این تاثیر، از نظر علمی به اثبات رسیده است.

هنگامی که پرتوهای خورشید از یک سنگ طبیعی عبور می کند ، یک رنگ کیهانی را منتشر می کند که توسط چاکراهای بدن ما جذب می شود. بدن ما به پرتو هفت رنگ احتیاج دارد ، زیرا هر رنگ در جایی به چاکراهای بدن ما متصل است که در نهایت منجر به بهبودی سریع اندام های مرتبط با یک چاکرای خاص می شود.

این سنگ های قیمتی بطور گسترده برای بهبودی جسمی و روحی استفاده می شوند. هر سنگ طبیعی به دلیل انتشار رنگ ها ، شفافیت و همچنین تراش و برش خود دارای اهمیت زیادی است. برای به دست آوردن حداکثر بهره از سنگهای قیمتی طبیعی ،آن سنگ باید به شکلی مناسب برش داده شود که این کار توسط یک جواهرگر با تجربه انجام می گیرد.

خواص ماورایی برخی از سنگ های قیمتی:

یاقوت کبود: این سنگ قیمتی طبیعی در درمان بیماریهای مزمن مرتبط با استخوان و مفاصل ، فلج ، لکنت زبان ، جذام و سل موثر است.

سنگ های قیمتی
نگین یاقوت کبود خوشرنگ بسیار عالی

مرجان قرمز: مرجان ، ذهن را تقویت می کند و قدرت و شجاعت را برای مقابله با چالش ها فراهم می کند. همچنین این سنگ به شما کمک می کند تا مخالفان را همراه خود کنید و عصبانیت ،خشم و نفرت را آرام می کند و باعث می شود فرد از خطر ، بدبختی و آسیب در امان باشد. مرجان سرخ برای درمان فتق ، مشکلات کیسه صفرا ، بیماریهای التهابی ، سکته مغزی ، عوارض سقط جنین و بیماری های مغزی بسیار مفید است.

سنگ های قیمتی
دستبند مرجان خوشرنگ عالی

مروارید: این سنگ قیمتی زیبا در درمان واریس ، مشکلات تولید مثل ، اختلالات چشم ، اضطراب عاطفی و افسردگی مفید است.

سنگ های قیمتی
سینه ریز مروارید سفید درشت و زیبا

زمرد سبز: این سنگ قیمتی طبیعی برای درمان بیماری هایی که تشخیص آن دشوار است بسیار مفید است ، همچنین به درمان بی خوابی ، بی قراری، ضعف ، اختلالات عصبی ، پوست خشک ، سردرد ، سرگیجه و سایر بیماری های مغز کمک می کند.

سنگ های قیمتی
انگشتر زمرد رودیوم زنانه مدل نایس

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

سنگ های قیمتی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه