Telegram support Whatsapp support

طنز «شمعدونی» به زودی…

طنز «شمعدونی» به زودی…

2-1-201457194312

 

مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» در 52 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از شنبه – پنجم اردیبهشت ماه – روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، این مجموعه کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که توسط سروش صحت و ایمان صفایی نگاشته شده است و بازیگرانی چون آتنه فقیه‌نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی‌مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی، محمد نادری، ویدا جوان و رضا کریمی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست‌داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

سریال «شمعدونی» از شنبه، پنجم اردیبهشت تا 27 خرداد، هر شب ساعت 21:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 14:30 خواهد بود.

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، تدوین: شهرام کیور، گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: علیرضا نوروزیان، تدارکات: مجید رنجبر، جانشین تولید: پوریا عطا بخشی، طراح صحنه: مهراب قاسم خانی، طراح لباس: نازنین خزایی، مشاور پروژه: پیمان قاسم‌خانی، مدیر تولید: رضا کریمی، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده، مجری :موسسه تصویر غزال فیلم.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 9 =

محصولات مرتبط در فروشگاه