Telegram support Whatsapp support

فوران شعله های آتش در بازار تهران

آتش سوزی در بازار تهران…
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از وقوع حريق گسترده چندين انبار در محدوده بازار تهران خبر داد.

سيد جلال ملکي در تشريح جزئيات اين خبر گفت:‌ وقوع حادثه حريق دريکي از انبارهاي محدوده بازار تهران در ساعت 14:53 دیروز یکم خرداد به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پي آن با توجه به شدت حادثه و حساسيت منطقه بازار به تهران ستاد فرماندهي پنج ايستگاه به همراه تانکر آب ،‌ خودروي حامل تجهيزات تنفسي و .. به محل حادثه اعزام کرد.

وي با بيان اينکه محل حادثه يک انبار در خيابان خيام نرسيده به چهارراه گلوبندک بود، خاطر نشان کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حريق در يک انبار به مساحت 500 مترمربع رخ داده بود که درون آن به غرفه و انبارهاي کوچکتر تقسيم بندي شده بود.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني با بيان اينکه تمام اين انبار کاملا شعله‌ور شده و آتش به بخش هاي زيرزمين نيز سرايت کرده و در حال رسيدن به اماکن ديگر بود، گفت: آتش نشانان از چند جهت عمليات خودرا براي اطفاء آغاز کرده و پس از مدتي موفق به مهار آن شدند.

ملکي با بيان اينکه دقايقي بعد نيز شعله هاي آتش در اين انبار به طور کامل اطفا شد گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول عمليات لکه گيري هستند.

وي درباره ميزان خسارات ناشي از اين حادثه نيز گفت: خوشبختانه اين حادثه مورد مصدوم و فوتي نداشت اما اجناس داخل انبار که عمدتا از اقلام قابل اشتعال نظير پارچه، پشم شيشه وقاب عکس و … بودند کاملا در آتش سوخته و خسارات به جا مانده از آن بالا پيش بيني مي‌شود.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني با اشاره به بازديدهاي که کارشناسان ايمني از واحدهاي واقع در بازار تهران انحام داده اند گفت : اين محدوده در گذشته مورد بازديد ايمني قرار گرفت و همچنين در سالهاي قبل نيز در اين انبار سابقه آتش سوزي گزارش شده بود.

ملکي در عين حال اضافه کرد: علت اين حادثه از سوي کارشناسان آتش‌نشاني در دست بررسي است.

منبع:حوادث ایران

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه