Telegram support Whatsapp support

گرانترین کفش های ورزشی جهان

گرانترین کفش های ورزشی جهان قرار است  در لندن به مزایده گذاشته شوند. اینن سه جفت کفش ورزشی که در گذشته توسط فوتبالیست های انگلیسی پوشیده شده اند، روی هم رفته بیش از 624000 دلار ارزش دارند.

گرانترین کفش های ورزشی جهان
 

در میان این سه جفت کفش، کفش هایی که توسط ” جان تری”، کاپیتان باشگاه فوتبال چلسی و تیم ملی فوتبال انگلستان پوشیده شده ، از همه گران تر است.

کفش های “Umbro” دارای به طور کل 2374 قطعه جواهر، شامل بیش از 27 قیراط الماس سفید، بیش از 10 قیراط یاقوت کبود و 84 الماس سیاه سوار بر طلای سفید در رأس دکمه های تزئینی این کفش ورزشی است.

پنجه کفش توسط سپرهایی از طلای سفیدکه شماره پیراهن تری یعنی 6 بر روی آن ها قرار گرفته، مزین شده و نام فرزندان ” تری” ، یعنی ” سامر” و “جورجی” به همراه صلیب “جورج مقدس” بر روی زبانه کفش حک شده است.

بهای این جفت کفش ورزشی تنها 220000 دلار تعیین شده  است. دو جفت کفش ورزشی دیگر متعلق به نایک هستند.

یکی از آن ها توسط وین رونی مهاجر تیم منچستر یونایتد پوشیده شده و مزین به 2576 سنگ قیمتی و طلای سرخ است. دیگری توسط ” ویو فردیناند” هافبک میانی پوشیده شده و به وسیله 2494 سنگ قیمتی، طلای سرخ و نمونه ای از آثار “هنری گولدی”، موسیقیدان سابق وتهیه کننده فیلم تزئین شده است.

بهای هر یک از این دو جفت کفش، بیش از 202000 دلار برآورد شده است. گران ترین کفش های ورزشی جهان محصول ایده “لوئیزا دی  مارکو” رقاص و مانکن اسبق می باشند.

منبع: نشریه طلا، جواهر شماره 97، ساال چهاردهم، صفحه 30

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه