Telegram support Whatsapp support
جواهرات

آنچه جواهرات شما از شخصیت شما نشان می دهد

لباسی که انتخاب می کنید، نحوه صحبت کردن، سبک مدل موهایتان و نوع جواهرات شما که استفاده می کنید، همه را می توان با هم ترکیب کرد و نظری در مورد شخصیتی که دارید بدست آورد.

جواهرات یکی از راه هایی است که افراد خود را به دیگران معرفی می کنند. توجه کنید که جواهرات در مورد اشخاصی که شما در مهمانی ها و خیابان ها ملاقات می کنید چه می گوید.

جواهرات

در اینجا چندین نوع کلی شرح داده شده است:

Fun-Loving

شخصی که جواهرات بزرگی مانند گوشواره های حلقه بزرگ، گردنبندهای آویز ضخیم و یا حلقه های عجیب و غریب می پوشند، احتمالاً افرادی فعال و اجتماعی هستند.

آن ها کسانی هستند که معمولاً در مهمانی ها افراد زیادی را به خود جذب می کنند.

شخصیت های سخاوتمندانه و دلنشین آن ها، مردم را مانند یک آهن ربا به سمت خود می کشند.

جواهرات

Down-to-Earth

افرادی که از مواد طبیعی و معدنی مانند گوشواره های فیروزه ای، دستبند و النگوهای دریایی و یا گردنبندهای پوستی استفاده می کنند، دوستداران طبیعت هستند.

آن ها از فضای بیرون لذت می برند و از دنیای اطراف خود آگاهی دارند. آن ها تمایل دارند به سمت رنگ خاکی مانند قهوه ای، بژ، سبز جنگلی و آبی اقیانوس گرانش یابند.

جواهرات

Classic Elegance

افرادی هستند که جواهرات زیبا و ساده مانند گوشواره های مروارید و گردنبند را ترجیح می دهند.

این افراد غالباً سنت گرای و خانواده محور هستند. آن ها یک خانه آرام را به دوستان نزدیک خود ترجیح می دهند تا یک شب را در شهر بگذرانند.

آن ها در مبلمان و لباس دارای سلیقه کلاسیک هستند.

جواهرات

The Best of the Best

هرچه این افراد بپوشند با دقت و توجه زیادی به جزئیات انتخاب می شوند. آن ها هرگز برای بهترین های دوم حل و فصل نمی شوند و با سرعت کامل در زندگی حرکت می کنند.

آن ها اهداف خود را تعیین می کنند و انتظار دارند که به آن اهداف برسند. هنگامی که آنها جواهرات می خرند، اطمینان دارند که این قطعه همان چیزی است که می خواهند.

جواهرات

Color Coordinated

افرادی که مرتب و منظم هستند تمایل دارند جواهرات را در سِت های همسان بپوشند.

آن ها ممکن است گردنبند طلایی را با گوشواره های مطابق بپوشند. یا دستبندهای نقره ای زیبا که مطابق با رنگ کفش آن ها کاملاً مطابقت دارد.

آن ها میزبانی مهربان و مکالمه گرایانی عالی هستند که غالباً برای مشاوره انتخاب می شوند.

جواهرات

Trendsetters

عده ای هستند که با پوشیدن جواهرات پر زرق و برق، خود را با جواهراتشان بیان می کنند. آن ها جواهراتی می خواهند که برجسته تر و متفاوت تر از استاندارد باشد.

این افراد غالباً می توانند در فروشگاه های عتیقه فروشی پیدا شوند و به جستجوی آن قسمت از جواهرات بی نقص بپردازند که نام خود را بر روی آن دارد.

آن ها به نام های تجاری اهمیتی نمی دهند.

جواهرات

Wash and Wear

افرادی که جواهرات متحرک، مانند دستبندهای تنیس و گردنبند با آویز می پوشند، تمایل به داشتن زندگی فعال دارند. جواهرات آن ها باید بتوانند در سبک زندگی پر انرژی و ورزشی خود قرار بگیرند.

آن ها می خواهند بدون وقفه کارهایی که از انجام آن ها لذت می برند را انجام دهند. آن ها همچنین بسیار با انگیزه هستند و عاشق جواهرات حک شده با گفته های الهام بخش هستند.

عامل مهمی که باید در نظر بگیرد نوع وضعیتی است که شخص در آن قرار دارد. برای مثال، در مصاحبه، فرد ممکن است بخواهد گل های مروارید یا حلقه های کوچک بپوشد.

اگر آن ها گردنبند بپوشند، زنجیر آن باید نازک باشد و بدون آویز وصل شود. در طی مصاحبه ها، مردم می خواهند جلوه ای محافظه کارانه تر از خود نشان دهند.

از طرف دیگر، برای یک مهمانی با دوستان، یک شخص احتمالاً می تواند یکی از زیباترین قطعات جواهرات خود یا شاید چیزی با درخشش بیشتر را بپوشد تا در مهمانی چشمک بزند.

هر دو سبک در زندگی روزمره معتبر و مورد نیاز است. به این فکر کنید که هر روز چه تکه های جواهرات را می پوشید. آن ها شخصیت شما را در هر فضا و محیطی نشان می دهند.

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید

جواهرات

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه