Telegram support Whatsapp support
سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد مخصوص هر ماه چیست؟ ماه مهر یا ماه اکتبر

سنگ ماه تولد شما هم تورمالین و هم اوپال است، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که در ماه اکتبر بدنیا آمده باشید. تورمالین از کلمه Sinhalese برای سنگ های مخلوط گرفته می شود. در حقیقت، سنگ ماه تولد تورمالین یک ماده معدنی واحدی نیست، بلکه گروهی از مواد معدنی است که ترکیبات شیمیایی و رنگ های بسیار متفاوتی دارند.

تورمالین یک ماده معدنی سیلیکات است که در درون سنگ های آذرین و دگرگونی رخ میدهد. سنگ ماه تولد دیگر اوپال است که نام خود را از کلمه یونانی opallios گرفته شده است. این سنگ ماه تولد تقریباً به معنی “دیدن تغییر رنگ” ترجمه شده است. اوپال آب دی اکسید سیلیس را جمع کرده و با استفاده از ناخالصی ها در حفره های باز تخلیه می کند. سپس آب تبخیر می شود و دی اکسید سیلیس را رها می کند.

بیشتر سنگ ماه تولد اوپال جهان از استرالیا تولید می شود، جایی که باران های فصلی باعث می شود که آب سیلیس را شسته و آن را در شکاف های درون زمین رها کند.

سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد اوپال

خواص سنگ ماه تولد تورمالین

سنگ تورمالین به رنگ هاى سياه، سبز، صورتى و حتى به صورت بى رنگ وجود دارد. سنگ تورمالین سبز به درمان مسموميت هاى خونى، بيماري هاى عفونى، کم خونى و مجراى لنفاوى كمك مي كند. سنگ ماه تولد تورمالین اعصاب را آرام و قدرت تمركز را زياد مي كند. بیماری سرطان در مراحل اوليه اش توسط سنگ ماه تولد تورمالین مداوا مي شود.

تفاوت جزئى در رنگ هاى سبز متنوع باعث درمان قلب بيمار مي شود. تورمالین سبز روابط را مستحكم تر و هماهنگى نظم و درك خانواده را زياد مي كند و ارتعاشات رفتار را متعادل مي سازد. سنگ ماه تولد تورمالین سياه گردش خون بدن را فعال و رگ های قلب را تقويت می كند و باعث افزايش حس بويايى می شود.

اين نوع سنگ ماه تولد تورمالين ما را در برابر نيروهاى منفى دنيوى و غيره حمايت مي كند به همين دليل بهتر است آن را همیشه به همراه داشته باشیم.

سنگ ماه تولد تورمالین

 

همچنين تورمالین سیاه میتواند در برابر حسادت ورزيدن هايى كه ما را احاطه كرده است در امان نگه دارد. سنگ ماه تولد تورمالین آبى صاحبش را با جنس مونث سازگارتر می كند. ريه ها، حنجره، غده تيروئيد، هورمون ها و سيستم ايمنى بدن را نيرو می بخشد. مشكلات مربوط به تمركز را رفع می كند و بيمای هاى روانى را تسكين مي دهد.

تورمالين صورتى (روبليت) سرگيجه را درمان می كند و حافظه و قلب را نيرو می بخشد. بيماری هاى مربوط به ناخن ها و اعصاب را درمان می كند. اين سنگ نگرانی ها، سرخوردگی ها يا ناكامی هاى روابط و يا زندگی هاى مشترك بين زوج ها را از بين می برد. سنگ تورمالین صورتى به ما در اراده احترام به خود و قدرت بيان ميدهد. نيروى تمركز را در ما زياد می كند و عوارض بيماری هاى روانی را درمان می كند.

سنگ ماه تولد تورمالین نيروى عشق و دلباختگى را در ما بيدار و تنظيم می كند و نوسانات قوى براى شادى، شور و هيجان در زندگى را منتشر می كند.

 

خواص سنگ ماه تولد اوپال

سنگ ماه تولد اوپال ژل سیلیس سخت شده است که معمولاً بین 5 تا 10 درصد آب دارد. بنابراین بر خلاف دیگر سنگ های جواهر دو گونه از آن وجود دارد. یکی اوپال قیمتی است که بسته به زاویه نگاه و نور، رنگ های متنوعی دارد یا به اصطلاح رنگین کمانی است و گونه ی دیگر آن کدر است و رنگین کمانی نیست.

سنگ ماه تولد اوپال قیمتی تنوع رنگ بسیاری دارد مانند اوپال سفید، اوپال سیاه، اوپال آتشین، اوپال شبکه ای، اوپال آبی، اوپال صورتی. اوپال سنگی است که خلاقیت، تخیل و حافظه را تقویت می کند. همچنین فرد را از حصارهای خودساخته رها می سازد.

 

سنگ ماه تولد اوپال

 

این سنگ ماه تولد یک سیلیس حاوی آب است که با احساسات ما ارتباط برقرار می کند و با تقویت و بازتاب احساسات و عواطف سرکوب شده، آن ها را نمایان می کند و به این ترتیب خودداری کمتر، خودجوشی بیشتر، تخیل رهاتر، تصورات واضح تر و خواب هایی روشن تر به ارمغان می آورد.

سنگ ماه تولد اوپال به عنوان تقویت امید به زندگی شناخته شده است. با قلب ارتباط دارد و غدد را تحریک کرده و سوخت و ساز را تنظیم می کند. اوپال تأثیر سودمندی روی روان انسان دارد و انرژی شفادهی را در سراسر بدن می پراکند و هماهنگی ایجاد می کند. سنگ ماه تولد اوپال در طی هر سفر ماورایی همراه فرد می شود تا این فرایند را تسهیل کند.

این سنگ مورد علاقه همه کسانی است که می خواهند قدرت های روانیشان را تقویت کنند؛ برای این منظور استفاده از این سنگ در جواهرات بخصوص گوشواره، مفید است.

دسته بندی سیکلوزایل
فرمول شیمیایی Ca,K,Na, (Al,Fe,Li,Mg,Mn)3(Al,Cr, Fe,V)6 (BO3)3(Si,Al,B)6O18(OH,F)4
ساختار کریستالی مثلثی
رنگ به طور معمول سیاه ، اما می تواند از بی رنگ تا زرد ، نارنجی ، آبی ، قرمز ، سبز ، صورتی ، بنفش یا دو رنگ باشد (هندوانه تورمالین)
سختی 7 تا 7.5
درخشش شیشه ای، گاهی اوقات رزین
رگه سفید
وزن مخصوص 3.06

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود .

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheribina_admin

برای دیدن سنگ ماه تولد مخصوص ماه های دیگر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

جواهرات اوپال جواهرات تورمالین

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه