Telegram support Whatsapp support

سنگ ماه تولد و خواص جادویی آن (بخش اول)

 سنگ ماه تولد با متولدین آن ماه ارتباط بیشتری برقرار می کند . هر ماه از سال با یک یا دو سنگ خاص همراه است. این سنگ ها برای متولدین هر ماه، خواص و فواید زیادی دارند .در این مقاله خواص جادویی سنگ ماه تولد را برای متولدین انها معرفی و بررسی می کنیم:

سنگ تولد ماه ژانویه/ بهمن : گارنت

سنگ گارنت در سایه های مختلفی از قرمز تا بنفش دیده می شوند و به شدت با عنصر آتش گره می خورد. گارنت مربوط به چاکرای ریشه است و می تواند در بهبود اختلالات تولید مثل و تنظیم چرخه قاعدگی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از گارنت، خواص جادویی را روی بدن زنان می گذارد. گارنت نمادی از حقیقت و پاکی و همچنین سمبل عشق و دلسوزی است که برای آگاهی و بهبودی معنویت عالی است.از گارنت در مدیتیشن استفاده کنید تا روح را با جسم متعادل سازد.

سنگ ماه تولد گارنت

سنگ تولد ماه فوریه / اسفند : آمتیست

آمتیست در واقع نوعی کریستال کوارتز است و در طیف گسترده ای از رنگ های بنفش دیده می شود. این سنگ با آب ارتباط دارد و مرتبط با چاکرای تاج است و در درمان افسردگی یا اضطراب، اختلالات خلقی و کاهش استرس از آمیست استفاده می شود. همچنین آمتیست برای قوی کردن ذهن و تقویت قدرت شهودی نیز مفید است و می تواند به پاکسازی و افزایش معنویت کمک کند.

از دید جادویی، آمتیست یک سنگ نسبتاً همه کاره است. این سنگ برای شفابخشی و عشق استفاده می شود. جالب اینجاست که کلمه آمتیست از یک کلمه یونانی به نام آمتیستوس گرفته شده است که به معنی “عدم مستی” است. یونانیان معتقد بودند که آمتیست می تواند از مسمومیت و اعتیاد جلوگیری کند.

سنگ ماه تولد آمتیست

سنگ ماه تولد مارس/ فروردین: آکوامارین

آکوامارین یک سنگ مایل به سبز است. این سنگ با جادوی شفابخشی جسمی و عاطفی همراه است. علاوه بر آرامش روح می توان از آن در درمان بیماریهای جسمی قلب، ریه ها و سیستم عصبی استفاده کرد. از منظر جادویی، از آکوامارین استفاده کنید تا استرس را کاهش دهید و عصبانیت را از بین ببرید. علاوه بر این، به چاکرای گلو متصل می شود  که به مسائل ارتباطی گره خورده است.

گردنبند آکوآمارین

سنگ ماه تولد آوریل/ اردیبهشت : الماس

الماس ها را به طور معمول باحلقه ازدواج ها و نامزدی می شناسند، اما می توان از آنها در معالجه مشکلات باروری و سلامت تولید مثل از جمله اختلالات جنسی نیز استفاده کرد. الماس به گرما و آتش هر دو گره خورده است و پیوندی محکم با خورشید دارد. الماس ها به طور معمول بی رنگ هستند اما گاهی با رنگ های دیگر نیز دیده می شوند. همچنین می توان از الماس در بهبود مدیتیشن و شهود استفاده کرد.

برخی افراد معتقدند که الماس احساس فرد گیرنده را تقویت می کند و می تواند در تقویت عشق و آشتی و بخشش نیز موثر باشد.

سنگ ماه تولد الماس

سنگ ماه تولد مه/ خرداد : زمرد

رنگ سبز زمردی در سراسر جهان شناخته شده است و هنگامی که احساس آسیب روحی و عاطفی می کنید ، اغلب می تواند در تقویت روح مفید باشد. مصریان آن را یک سنگ مقدس برای زندگی ابدی می دانستند و توسط یونانیان باستان از جمله ارسطو مورد استفاده قرار می گرفته است.

این سنگ در روابط عاشقانه، آرامش ذهن و افزایش آگاهی عمومی استفاده می شود. این سنگ به افرادی که توانایی مدیتیشن کمی دارند کمک می کند تا آسان تر تمرکز کنند و تأثیرات منفی را خنثی کنند. زمرد روحیه را بالا میبرد، اعتماد به نفس و عزت نفس را بازیابی می کند و یا حتی در زمان رکود اقتصادی باعث رونق تجارت می شود.

سنگ ماه تولد زمرد

سنگ ماه تولد ژوئن / تیر : مروارید یا الکساندریت

مرواریدها در بسیاری از فرهنگ های مختلف مورد احترام هستند. متون هندو باستان می گوید که مروارید با ماه در ارتباط است و وقتی به عنوان هدیه عروسی به عروس داده شود به سمبل پاکی و عشق تبدیل می شود. برخی معتقدند مرواریدها انرژی فرد پوشنده را جذب می کنند به عنوان نمونه اگر هنگام عصبانیت مروارید بپوشید، مروارید عصبانیت را جذب می کند. از طرف دیگر، همچنین اعتقاد بر این است که مروارید خاطرات خوب را در خود نگه می دارد.

از الکساندریت برای تقویت شجاعت و عزت نفس و موفقیت استفاده می شود. شما همچنین می توانید از آن برای دفع انرژی منفی اطرافیان استفاده کنید. پوشیدن الکساندریت یک لایه دفاعی اضافی را ایجاد می کند.

برای خواندن بقیه مقاله ” سنگ ماه تولدو خواص جادویی آن (بخش دوم) ” کلیک کنید.

دوستان عزیز شما می توانید نظر خود را در مورد این مقاله در دیدگاه به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 3٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

محصولات مرتبط در فروشگاه