Telegram support Whatsapp support

سنگ ماه تولد و خواص جادویی آن (بخش دوم)

سنگ ماه تولد با متولدین آن ماه ارتباط بیشتری برقرار می کند . هر ماه از سال با یک یا دو سنگ خاص همراه است. این سنگ ها برای متولدین آن ماه، خواص و فواید جادویی زیادی دارند . در مقاله قبلی به نام  “سنگ ماه تولد و جادوی آن ها ” سنگ ماه تولد را برای متولدین بهمن تا تیر ماه معرفی و بررسی کردیم در این مقاله به معرفی سنگ ماه تولد مرداد تا دی ماه می پردازیم:

ماه جولای / مرداد : یاقوت سرخ

یاقوت سرخ سنگ تولد ماه جولای است و با قدرت و شور و نشاط همراه است. علاوه بر این، یاقوت ها به سلامت روان نیز کمک می کنند. در تقویت قدرت شخصی و غلبه بر ترسها و چالش های خود از یاقوت سرخ استفاده کنید.گفته می شود این سنگ برای دفع انرژی منفی موثر است، بنابراین استفاده از یاقوت سرخ مانند یک لایه محافظتی عمل می کند.

همچنین در بهبودی افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی نقش موثری دارد و موجب احساس آرامش می شود. همچنین می توانید در موقعیت هایی که می خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، از یاقوت سرخ استفاده کنید.

سنگ ماه تولد جواهری بینا

سنگ ماه تولد آگوست / شهریور: زبرجد

زبرجد به رفع استرس و اضطراب کمک می کند و می تواند در جذب انرژی مثبت در زندگی شما استفاده شود. پس زبرجد برای متولدین شهریور با موفقیت و ایجاد سپر جادویی در اطراف شما همراه است. همچنین برای رهایی از کابوس یا خواب آشفته از زبرجد استفاده کنید. اگر احساس اضطراب می کنید، یا اگر در اطراف شما افراد عصبانی و خشمگین قرار دارند، این سنگ به شما کمک می کند. کارشناسان کریستال می گویند: زبرجد بدن و ذهن را از انرژی منفی پاک و چاکرای خورشیدی را باز می کند.

سنگ ماه تولد جواهری بینا

سنگ ماه تولد سپتامبر / مهر : یاقوت کبود

اکثر یاقوت کبود ها در سایه های مختلف آبی کم رنگ تا آبی پر رنگ ظاهر می شوند. این سنگ قیمتی که به چاکرای گلو متصل می شود، به درمان اختلالات دستگاه تنفسی کمک می کند. برخی ازافراد بر این باورند که یاقوت کبود می تواند به عنوان یک مکانیسم دفاعی در برابر افراد با انرژی منفی استفاده شود. همچنی یاقوت کبود با عشق و وفاداری همراه است. اگر متولدین مهرماه هستید و می خواهید رابطه وفادارانه را در زندگی مشترک خود حفظ کنید، از یاقوت کبود غافل نشوید.

سنگ ماه تولد جواهری بینا

سنگ ماه تولد  اکتبر / آبان : اوپال / تورمالین

اوپال در سایه ها و رنگهای متنوعی از مات و کم رنگ گرفته تا خاکستری تیره یا آبی دیده می شود. آنها به طور معمول با چندین رنگ مشخص می شوند و همین امر باعث می شود که آنها یک جایگزین ایده آل برای کریستال های دیگر باشند. اوپال اغلب در بهبودی حالات روحی و عاطفی مورد استفاده قرار می گیرد. اوپال انرژی اطراف خود را جذب کند، بنابراین یک تقویت کننده عالی است.

سنگ ماه تولد جواهری بینا

تورمالین در رنگ های مختلفی از جمله سیاه تا آبی و بنفش ظاهر می شود، اما به نظر می رسد صورتی و سبز رایج ترین انواع موجود آن هستند. تورمالین علاوه بر اینکه برای غلبه بر ترس های شخصی مفید است، می تواند در کارها برای ایجاد همدلی نیز استفاده شود، همچنین به آگاهی شما در مورد نیازها و احساسات اطرافیان کمک می کند.

سنگهای قرمز تورمالین با عشق و قدرت جنسی و همچنین نیروهای خلاق همراه هستند. تورمالین سیاه، که نادر تر از بقیه رنگ های آن است با عنصر زمین در ارتباط است و در دفع انرژی منفی بسیار مؤثر است به طوری که انرژی منفی را می گیرد و آن را از شما دور و به زمین منتقل می کند.

سنگ ماه تولد جواهری بینا

سنگ ماه تولد نوامبر / آذر : توپاز یا سیترین

توپاز یکی از دو سنگی است که با متولین ماه نوامبر مرتبط است. این سنگ به صداقت، اعتماد ، وفاداری و روشنگری درونی کمک می کند. اگر كسی شایعه هایی را علیه شما پخش می كند، توپاز می تواند شما را از عواقب احتمالی آن محافظت كند.

بتیانی شلینگ در انجمن ملی ماوراء الطبیعه می گوید: “قرنها است که توپاز برای افزایش هوش و خلاقیت پوشیده می شود. این سنگ قیمتی اغلب “سنگ عشق و موفقیت ” نامیده می شود. در مصر باستان، تصور می شد كه توپاز توسط خدای خورشید، رنگ آمیزی شده است.حتی یونانیان باستان فکر می کردند توپاز دارای قدرت فوق العاده است و آن را در نبردها می پوشیدند.

سنگ ماه تولد جواهری بینا

سیترین دارای جادویی مرتبط با موفقیت و سعادت، خوشبختی و نشاط و محافظت از تأثیرات منفی است. مانند توپاز، با قدرت خورشیدی همراه است و می تواند برای تقویت قدرت شخصی و عزت نفس مورد استفاده قرار گیرد.

سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد دسامبر / دی : زیرکن و فیروزه

زیرکن به طور معمول در رنگهای مختلف، از رنگ های بی رنگ تا سفید، تا نارنجی کمرنگ، صورتی یا زرد ظاهر می شود واز نظر ظاهری شبیه به الماس است. زیرکن متصل به انرژی خورشیدی است و از نظر جادویی، زیرکون برای مراسم هایی که شامل عشق، صلح و روابط دوستانه می شود مناسب است.

فیروزه را می توان در سایه های مختلف آبی یافت و اغلب با نوارهای سیاه یا سفید بصورت لکه دیده می شود. فیروزه اغلب در جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد. از این سنگ در معالجه اختلالات معده، بیماری های چشمی و حتی استخوان های شکسته استفاده می کنند. همچنین در تراز عمومی چاکرا نیز موثر است.

سنگ ماه تولد

دوستان عزیز شما می توانید نظر خود را در مورد این مقاله در دیدگاه به اشتراک بگذارید.

سنگ ماه تولد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 4٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه