Telegram support Whatsapp support

راهنمای جامع و کامل درباره خرید انگشتر های ست ازدواج

انگشتر ها می توانند در طرح ها و سبک های متنوع و مطابق با انواع سبک های زندگی و علایق افراد،  ارائه شوند. ابراز علاقه و محبت به شریک زندگی خود می تواند به روش های مختلفی انجام شود، یکی از این روش های بسیار پر طرفدار، هدیه انگشتر ازدواج به شریک زندگی خود می باشد چرا که آنها عاشقانه و نمادی از پیوند و وفاداری بین زوج ها هستند. در ادامه چند نکته در مورد چگونگی انتخاب حلقه های ست ازدواج بیان می کنیم:

انگشتر جواهری بینا

بهترین راهنمای خرید انگشتر های ازدواج:

تطبیق فلز به کار رفته در انگشتر های زوجین :

حلقه های زوجین معمولاً از فلزات همسان ساخته می شوند. برخی از فلزات پر طرفدارتر هستند مانند نقره، طلا، تنگستن، مس، تیتانیوم و … که می توانید فلز انگشتر های خود را از بین آنها انتخاب کنید. در بین این فلزات، وقتی صحبت از طلا می شود، باید انگشتر های زوجین دارای رنگ مطابق هم باشند چراکه طلا در رنگهای مختلفی مانند طلای رز گلد، طلای سفید، طلای زرد و طلای سیاه است.

انگشتر ست جواهری بینا

تطبیق طرح های انگشتر زوجین 

طرح ها و الگوهای روی حلقه نیز باید با هم مطابقت داشته باشد. اگر طرحی به صورت حکاکی روی یک حلقه وجود داشته باشد، حلقه دیگر نیز باید این حکاکی را داشته باشد. البته در مورد حکاکی گزینه های زیادی وجود دارد. می توانید تاریخ سالگرد ازدواج و یا نامهای خود را روی انگشترها حکاکی کنید. به طور کلی، سبک ها، الگوها و طرح های انگشتر باید مطابق با سلیقه شما و در هر دو انگشتر یکسان باشد!

انگشتر

انتخاب نگین های مشابه در حلقه های زوجین

زنان عاشق انگشترهای مزین به سنگهای زیبا و برجسته هستند، در حالی که بیشتر مردان طرح های ساده را برای انگشتر خود ترجیح می دهند. بسیاری از حلقه های مردانه برای شباهت به انگشتر خانم، سنگ های کوچکی را به عنوان یک تزئین ساده دارند که به کار رفتن سنگ های همسان در حلقه های زوجین بسیار مهم است.

این سنگ ها و نگین ها می توانند  الماس، اوپال، مورگانیت یا سایر سنگهای قیمتی باشند ولی دقت کنید که همیشه جفتی را انتخاب کنید که سنگ آن با فلز حلقه همخوانی داشته باشد.

انگشتر

مطابقت انگشتر های زوجین با سبک زندگی شما

در انتخاب انگشترهای زوجین همیشه سبک زندگی خود را مورد توجه قرار دهید. حتی اگر مدت زیادی را کنار هم گذرانده اید ، هر دو هنوز زندگی جداگانه ای دارید و در نتیجه در فعالیت ها و محیط های متفاوتی قرار می گیرید. برای انتخاب حلقه ست خود باید در مورد عاداتان سؤال کنید و با توجه به نیاز خود بهترین طرح و فلز را انتخاب کنید.

تنظیم بودجه برای انگشتر های خود: یک قانون عالی برای خرید انگشتر، تعیین بودجه خود برای خرید آن است. حلقه های زوجین سمبل تعهد محسوب می شوند و دارای اهمیت مهمی هستند. پس بودجه کافی برای خرید انگشترهای ست خود کنار بگذارید.

انگشتر

اندازه و سایز انگشترها

باید در اندازه گیری صحیح اندازه انگشتر خود بسیار دقت کنید. معمولا بهتر است بعد از ظهر، اندازه حلقه خود را اندازه گیری کنید همچنین انگشتان خود را بعد از تمرین شدید اندازه نگیرید. چرا که اندازه انگشتان ما بسته به دما متفاوت است. به منظور پیدا کردن دقیق ترین اندازه حلقه، شما باید زمانی که آرام هستید و دمای بدن شما نرمال است، سایز انگشت خود را اندازه گیری کنید.

بهترین طرح انگشتر بسته به فعالیت روزانه

آیا شما یک سبک زندگی فعال دارید؟ آیا مرتباً ورزش می کنید؟ آیا اغلب سازهای موسیقی می نوازید؟ اگر اینگونه هستید ، باید حلقه ای باریک تر با لبه های گرد انتخاب کنید. این نوع حلقه ها هنگام انجام فعالیت های زیاد، حداکثر راحتی را به ارمغان می آورند. اگر در کارهای روزمره خود نسبتاً فعال هستید، باید به دنبال حلقه هایی باشید که یا سنگ های قیمتی ندارند و یا تنظیم و چیدمان نگین روی انگشتر ، محکم بودن آن را تظمین کند.زیرا احتمال آسیب دیدن آنها بیشتر است.

انگشتر

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه