Telegram support Whatsapp support

انتخاب حلقه ازدواج مناسب

انتخاب حلقه نامزدی از مراحل اساسی در خرید عروسی و ازدواج است و زوج‌های جوان باید برای انتخاب حلقه زمان و دقت کافی به خرج دهند تا حلقه‌ای انتخاب کنند که مناسب شرایط اقتصادی و مهم‌تر از آن تیپ و شخصیت زوجین باشد. به همین دلیل لازم است که زوج‌های جوان همه جوانب را به خوبی بسنجند و با اطلاعات کافی به خرید بروند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه حلقه نامزدی مناسب انتخاب کنید؟

مدل‌های جدید یا کلاسیک

قبل از هر چیز باید این سوال را از خود بپرسید: آیا حلقه‌ای می‌خواهید که مد روز است یا این که نمی‌خواهید حلقه شما به مد ارتباطی داشته باشد؟ یا ترکیبی از این دو حالت را مد نظر دارید؟

 

فرم انگشتان

سایز انگشت خود و قسمتی را که قرار است با حلقه و نگین آن پوشیده شود در نظر بگیرید، برای انگشتان کوتاه فرم‌های کشیده و برای انگشتان بلند فرم‌های گرد و کوتاه مناسب‌تر است.

حرفه و سبک زندگی

این مورد را بیشتر افراد در انتخاب حلقه در نظر نمی‌گیرند: آیا در طول روز با دستان خود زیاد کار می‌کنید؟ در این صورت حلقه‌های بدون نگین برای شما مناسب‌تر است. آیا زیاد سفر می‌کنید؟ و سوالاتی از این قبیل که باید از خود بپرسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بقیه جواهرات

سایر جواهراتی که دارید را در نظر بگیرید و سلیقه و سبک خود را با آن بسنجید، آیا بیشتر آن‌ها درشت و نگین‌دار هستند و یا ظریف و نازک؟ آیا بیشتر آن‌ها فرم‌های ساده و هندسی دارند یا فرم‌های خاص و پیچیده؟ به این ترتیب باید حلقه خود را متناسب با این جواهرات انتخاب کنید تا در هماهنگی دردسر کمتری داشته باشید.

 

منبع: چی بپوشم

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه