Telegram support Whatsapp support
انگشتر

10 انگشتر و حلقه نامزدی گران قیمت افراد مشهور

یکی از بهترین هدیه ها برای یک خانم یا دختر جوان ، دریافت انگشتر از سوی فرد موردنظر خود می باشد .در این بین دریافت حلقه ای از الماس ، برای بسیاری از افراد، بسیار خاص و جذاب است. افراد مشهور زیادی در جهان هستند که انگشتر الماس با سایز های مختلف را دارا می باشند و در مراسم های باشکوه از آن استفاده می کنند .

بزرگترین و گرانترین حلقه های نامزدی افراد مشهور

در این مقاله شمارش معکوسی از گرانترین حلقه های نامزدی افراد مشهور را بیان می کنیم،  با ما همراه باشید:

1. ماریا کری

ماریا کری یکی از گرانترین حلقه های نامزدی مشهور را از نامزد خود به نام جیمز پاکر دریافت کرده است. این انگشتر 35 قیراط وزن دارد و یک الماس با برش زمردی را در خود دارد که توسط ویلفردو روزادو ایجاد شده است.

انگشتر ماریا کری

2 . کیم کارداشیان

رتبه دوم در داشتن گرانترین انگشتر نامزدی با قیمت 8.5 میلیون دلار را کیم کارداشیان دارد، که این انگشتر را از Kanye West دریافت کرده است.این حلقه 20 قیراطی ، توسط لورن شوارتز ایجاد شده است.

کیم کارداشیان قبل از ازدواج با kanye  برای مدت کوتاه 72 روز با کریس هامفریس ازدواج کرده بود و از او انگشتری با الماس مرکزی 16 قیراطی که توسط لورن شوارتز طراحی شده بود، دریافت کرد. گفته می شود که ارزش این انگشتر تقریباً 2 میلیون دلار است.

انگشتر جواهری بینا

3. انگشتر الیزابت تیلور

سومین حلقه ازدواج، دارای یک الماس معروف با کیفیت VS1 و 33 قیراط می باشد که متعلق به الیزابت تیلور بود که در سال 1968 توسط مرحوم ریچارد برتون به وی اهدا شد.

انگشتر

4- بیانسه

لورن شوارتز همچنین یک حلقه الماس 18 قیراطی با برش زمرد را طراحی کرد که 5 میلیون هزینه دربرداشت. این حلقه خیره کننده توسط نوازنده و تهیه کننده معروف Jay-Z به همسرش بیانسه داده شد.

انگشتر ازدواج جواهری بینا

5. پاریس هیلتون

پاریس هیلتون، یک حلقه نامزدی 24 قیراطی دریافت کرد که 4.7 میلیون دلار ارزش دارد. این یکی از حلقه های نامزدی مشهور است که پس از جدا شدن آنها برای کمک به قربانیانی که در طوفان کاترینا رنج کشیدند به حراج گذاشته شد.

انگشتر

6. جنیفر لوپز

مارک آنتونی و جنیفر لوپز با یک حلقه الماس گران و بسیار نادر با 8.5 قیراط ازدواج کردند.

انگشتر

7. انگشتر گریس کلی

شاهزاده رینیر دوم موناکو با حلقه الماس با برش زمردی 10.47  قیراطی به گریس کلی پیشنهاد ازدواج داد که این الماس با دو نگین باگت محاصره شده است و ارزش آن 4.06 میلیون دلار است. این حلقه خیره کننده دارای ظاهر زیبا و عالی است.

انگشتر و حلقه ازدواج

8. ونسا برایانانت

کوبی برایانت حلقه نامزدی 4 میلیون دلاری را به نامزد خود ونسا هدیه داد.

انگشتر

9. ژاکلین کندی اوناسیس

Aristotle و ژاکلین کندی ازدواج خود را با انگشتر الماس 40 قیراطی هری وینستون جشن گرفتند. این سومین گوهر بزرگ است که از الماس خشن 601 قیراط لسوتو بریده شده است. این الماس چند سال بعد 2.6 میلیون فروخته شد.

انگشتر

10. انگشتر دوشس Windsor

دوشس Windsor ، حلقه ای  19 قیراطی را از پادشاه ادوارد دریافت کرد. این حلقه با قیمت 1.98 میلیون در حراج فروخته شد.

انگشتر جواهری بینا

بسیاری از این حلقه های نامزد مشهور، داستانی غم انگیز در پشت سر دارند، چرا که در چندین مورد، ازدواج این افراد مشهور با شکست روبرو شد. با این حال، افراد زیادی به این انگشترها به دلیل درخشش سنگ و نگین های بزرگ آن، علاقه مندند.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه