Telegram support Whatsapp support
سنگ درمانی

سنگ درمانی با استفاده از سنگ های طبیعی و ارزشمند

سنگ های شفا بخش و ویژگی های آن

سنگ درمانی با استفاده از سنگ های قیمتی و با ارزشی انجام می شود. این سنگ های قیمتی شفابخش طبیعی هستند. با هدیه دادن این سنگ ها به کسی شما هم می توانید به یک انسان شفا دهنده تبدیل شوید. صدها نوع سنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد و کشف آن ها برای شما می تواند سرگرم کننده باشد.

از 10 سنگ زیر در سنگ درمانی استفاده می شود. همچنین این سنگ ها می تواند برای شما جذابیت هم داشته باشد و این نشانه ای است از اینکه این سنگ ها قدرت درمانی ویژه ای دارند. حتما سنگ های قیمتی را زمانی که می خرید و یا حتی آن هایی را که از قبل در مجموعه خود داشته اید، پاک کنید.

سنگ درمانی با استفاده از رز کوارتز

کوارتز گل رز با وجود انرژی ملایمی که دارد بعضا به عنوان سنگ دوست داشتنی شناخته می شود زیرا راه عشق را به روی کسی که این نگین را داشته باشد باز می کند. این یک سنگ درمانی برای بیماری های جسمی قلب و همچنین ضربان قلب است. کوارتز رز هدیه ای فوق العاده برای دادن به کسی است که تمایل به یادگیری عشق به خود را دارد و یا به دنبال یافتن آرامشی درونی است.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از فلوریت

فلوریت در رنگ های متنوعی قرار دارد ودر مبحث سنگ درمانی به دلیل داشتن توانایی محافظت از انرژی منفی، به ویژه در مقابل افراد دیگر به عنوان سنگ های قیمتی محافظ شناخته می شود. فلوریت همچنین می تواند به پوشنده کمک کند آرامش روحی پیدا کند و محافظ وی باشد. هنگام استفاده از آن به عنوان یک یاور محافظ، حداقل هفته ای یکبار فلوریت خود را پاک کنید.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از لاجورد

در سنگ درمانی گفته شده است که سنگ لاجورد برای پوشنده آن سردرگمی را از بین می برد و انسداد عاطفی را باز می کند. همچنین تصور می شود که لاجورد قلمروهای مادی و آسمانی را به هم پیوند می دهد و شگفتی های کیهان را برای کسانی که به دنبال انرژی شفابخش آن هستند نشان می دهد.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از هماتیت

هماتیت یک سنگ زمینی است. این سنگ قیمتی فلزی با نقره ای خاکستری اغلب به عنوان ابزاری برای کمک به افرادی که تمایل دارند از خارج شدن روح از بدن و از انجام کارهای دنیایی و یا حوادث جلوگیری کنند، استفاده می شود. اگر قرار است در شرایط استرس زا مانند مراسم تشییع جنازه یا مصاحبه شغلیقرار بگیرید، سعی کنید تکه ای از هماتیت را در جیب خود داشته باشید.از نظر سنگ درمانی گفته شده است که با داشتن این سنگ احساس راحتی بیشتری خواهید کرد زیرا این سنگ قیمتی انرژی شفابخش خود را پخش می کند.

سنگ درمانی جواهری بینا

 

سنگ درمانی با استفاده از جید

جید انرژی آرامی دارد و به فرد کمک می کند تا خود پذیرش و آرامش درونی را پیدا کند. این سنگ شفابخش همچنین می تواند به پوشنده کمک کند نمادگرایی را درک کند و به خلاقیت درونی برسد. سنگ درمانی می تواند با کمک سنگ جید انجام شود و می تواند دردهای جسمی مانند گرفتگی ها را تسکین دهد و به سم زدایی سموم از بدن کمک می کند.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از آمتیست

آمتیست ویژگی های درمانی قدرتمند، جسمی و معنوی دارد. این سنگ قیمتی احساس آرامش و تعادل را به وجود می آورد، ذهن گیج، احساسات منفی و استرس را کم می کند. این سنگ می تواند از نظر سنگ درمانی سطح هورمون را متعادل کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از فیروزه

فیروزه از دیرباز توسط آمریکایی های بومی در جنوب غربی ایالات متحده مورد احترام واقع شده است، که به دلیل توانایی آن در تفسیر رویاها، دفع شر و تقویت روابط و عشق و دوستی آن را ارزشمند کرده است. پوشیدن فیروزه می تواند به شخص اعتماد به نفس بدهد و همچنین خرد را به شما منتقل کند. بشر با استفاده از سنگ درمانی توانسته است به نتایج بسیار عالی برسد.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از کیانیت

Kyanite به تسهیل در جهت یابی کانال کمک می کند و مراکز ارتباطی را باز می کند تا امکان دسترسی به راهنمای روح و فرشتگان فراهم شود. Kyanite احتمالاً بیشتر به دلیل خاصیت متعادل کننده چاکراها، به خصوص چاکرای گلو در سنگ درمانی شناخته شده است. نیازی به تمیز کردن این سنگ نیست؛ این سنگ خود را به طور خودکار از انرژی های منفی پاک می کند.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از ابسیدین

از انواع مختلف ابسیدین می توان به عنوان مواد محافظت کننده در زمین استفاده کرد. سنگ درمانی با این سنگ به انسان کمک می کند تا عادت های منفی و یا مسیرهای گذشته را رها کنند. این سنگ می تواند فرصتی برای تغییر و آرامش ایجاد کند.

سنگ درمانی جواهری بینا

سنگ درمانی با استفاده از سیترین

Citrine یک سنگ زرد فوق العاده برای به همراه داشتن است زیرا به تجلی اهداف شما کمک می کند.

سنگ درمانی جواهری بینا

این سنگ قیمتی پرانرژی باعث خوشنودی و خوشحالی نیز می شود زیرا از انرژی خورشیدی قدرتمند برخوردار است. سیترین همانند توپاز زرد قدرت شخصی را افزایش می دهد.

سنگ درمانی18

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه