Telegram support Whatsapp support
انگشتر نقره

فواید استفاده از جواهرات به ویژه انگشتر نقره در سلامتی بدن

نقره

از زمان های بسیار قدیم، بشر به دنبال کشف خاصیت درمانی در سنگهای قیمتی و مواد معدنی بوده است. یک جستجوی ساده Google نتایج بی شماری را در مورد مزایای سلامتی نقره ، طلا و سایر فلزات گرانبها نشان می دهد. اعتقاد به قدرتهای درمانی سنگهای قیمتی و فلزات سابقه ای طولانی دارد.یکی از فلزاتی که از دیرباز مورد توجه مردم بوده است، نقره هست.

نقره کاربردهای مختلفی ازجمله استفاده در جواهرات به ویژه انگشتر نقره ، تا آمپول هایی که برای جلوگیری از برخی از خطرات خاص طراحی شده اند، دارد.امروزه نقره استرلینگ به دلیل قیمت مناسب و ظاهری زیبا به عنوان پایه فلزی جواهرات از بقیه فلزات پیشی گرفته است. اما مزایای آن فراتر از مقرون به صرفه بودن و زیبایی آن است.

انگشتر نقره

انگشتر نقره حلقه و پشت حلقه خاص و زیبا _کد:۲۳۷۱۳

مزایای سلامتی استفاده از جواهرات نقره به ویزه انگشتر نقره

به عنوان یک فلز ، نقره دارای مزایای سلامتی قابل توجهی است که قرن ها در کل فرهنگ ها مورد استفاده قرار گرفته است. نقره دارای سابقه اثبات شده به عنوان یک عامل ضد میکروبی قدرتمند در مبارزه با عفونت ها و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا، بهبود زخم ها و موارد دیگر است.

نقره همچنین به تنظیم گرمای داخلی و گردش خون کمک می کند. بسیاری گزارش کرده اند که پس از پوشیدن نقره، سطح انرژی را بهبود می بخشد، گردش خون و تعادل کلی دمای بدن را بهبود بخشد و به حفظ پاکیزگی و ایمنی بدن کمک کند.

نقره دارای سابقه ای طولانی در زمینه آنتی بیوتیک ها است، به طوری که بسیاری از خانمها و آقایان برای جلوگیری از عفونت، علائم سرماخوردگی و آنفولانزا و هرگونه ویروس، باکتری و غیره، از جواهرات نقره ای استفاده می کنند به همین دلیل برای ساخت وسایل و ابزار پزشکی از نقره استفاده می شود. نقره همچنین در شکل گیری و بهبود استخوان ها و همچنین مراقبت و ترمیم پوست نقش داشته باشد.

انگشتر نقره

انگشتر نقره فلاور طرح پرنس رودیوم زنانه _کد:۲۳۰۷۵

سایر خواص نقره

سرانجام، نقره دارای فواید مستقیمی در جلوگیری از مواد سمی بالقوه دارد، به طوری که نقره در هنگام مواجهه با بسیاری از مواد شیمیایی دیگر که به عنوان سموم شناخته می شوند واکنش نشان می دهد و رنگ آن تغییر می کند.به عنوان مثال، اگر نقره را به مدت طولانی استفاده کنید و جواهرات نقره ای شما به رنگ آبی شود، می تواند نشانگر وجود سطح بالای سدیم در بدن باشد. دیدن رنگ آبی جواهرات نقره می تواند دلیلی برای قطع تنقلات شور باشد!

طراحان مد حتی به کشف مفهوم ترکیب این فلز گرانبها در مواد پوشاک پرداختند تا مردم بتوانند از مزایای سلامتی بسیاری از نقره به طور روزانه بهره مند شوند.

خواص نقره از دید پزشکی

یون های نقره با بار مثبت باعث می شوند که یک میدان رسانا به وجود آید که منعکس کننده اشعه الکترومغناطیسی به دور از بدن باشد که باعث تحریک هدایت طبیعی بدن و بهبود گردش خون، تعادل دمای بدن و رفاه عمومی می شود.

یون های نقره با بار مثبت نیز به گیرنده های اکسیژن با بار منفی متصل می شوند و به همین دلیل نقره می تواند علیه عفونت و بیماری های مضر مبارزه کند.

انگشتر نقره

انگشتر نقره فلاور رودیوم با نگین مدل ماه و ستاره _کد:۲۳۷۰۴

محققان دانشگاه ساوتهمپتون ثابت کرده اند که پوشیدن انگشتر نقره می تواند به کاهش برخی از علائم آرتریت در دستان کمک کند.نتایج این مطالعه نشان داد که پوشیدن این انگشتر نقره علاوه بر جلوگیری از فشار خون بالا باعث کاهش درد در مفاصل انگشت می شود، که در افرادی که از روماتیسم رنج می برند، شایع است. محققان دریافتند که پوشیدن این قطعات جواهرات نقره همچنین به بازگرداندن ثبات و دامنه حرکت در مفاصل ملتهب کمک می کند.

بسیاری از افراد برای کاهش اضطراب در مراقبه، یوگا، ذهن آگاهی و سایر تکنیک های آرامش از نقره استفاده می کنند. انواع خاصی از جواهرات به ویژه انگشتر نقره می توانند برای کاهش اضطراب و افزایش تمرکز مجدد پوشیده شوند.

اگر می خواهید اضطراب خود را با جواهرات نقره تسکین دهید، این نکات را در خاطر داشته باشید:

جواهرات نقره به ویژه انگشتر نقره را امتحان کنید تا زمانی که روی شما تاثیر بگذارد .توجه داشته باشید آنچه برای یک نفر کار می کند برای همه کارایی نخواهد داشت. بهتر است به محض شروع احساس سفتی در عضلات یا افزایش ضربان قلب به جای انتظار برای شدیدتر شدن علائم اضطراب ، به جواهرات نقره خود مراجعه کنید. به این ترتیب ، شما ممکن است جلوی وخیم شدن علائم را بگیرید.

انگشتر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه