Telegram support Whatsapp support

امسال “ماه عسل” زودتر می آید…

برنامه «ماه عسل» که امسال وارد یازدهمین سال فعالیت خود می‌شود، قرار است یک روز مانده به ماه رمضان ۹۴ روی آنتن برود.

«ماه عسل» امسال ۱۱ ساله شد…

برنامه پرطرفدار ماه عسل امسال یک روز زودتر از رمضان می آید…

ctscx6lcqj59w6s3hmiw

برنامه‌ای که در طول دهه گذشته با حواشی بسیاری روبرو بوده، تهیه‌کنندگان مختلفی داشته و مجریان متفاوتی روی صندلی اجرای آن نشسته‌اند. درباره زمان پخش سری جدید و قرار بر شاد شدن فضای این برنامه که امسال هم با تهیه و اجرای احسان علیخانی همراه خواهد بود، از مدیر شبکه سه سوال کردیم و سپس مروری بر تاریخچه این برنامه در آستانه تولد ۱۱ سالگی‌اش داشتیم.

تلاش برای آغاز «ماه عسل» از ۲۹ شعبان

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما درباره زمان آغاز پخش برنامه «ماه عسل»  گفت: تلاش می‌کنیم یک شب زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه را آغاز و در جدول پخش جای آن را مشخص کنیم. بنابراین برنامه احتمالا از چهارشنبه ۲۷ خرداد و برابر با ۲۹ شعبان روی آنتن می‌رود.

قرار نیست برنامه طنز شود اما اشک هم نمی‌گیریم

وی درباره نحوه شاد شدن این برنامه توضیح داد: قرار است برنامه از رویکرد حزن و اندوه خود خارج شود یعنی اینگونه نباشد که بخواهیم از مخاطب اشک بگیریم بلکه سعی می‌کنیم فضایی را ایجاد کنیم که لحظه افطار مردم با نمایش ناکامی‌ها و ناملایمات همزمان نشود و حس غم و اندوه به مخاطبان دست ندهد.

مدیر شبکه سه تصریح کرد: بنابراین این رویکرد در برنامه تغییر داده می‌شود و اینگونه نیست که «ماه عسل» به برنامه بگو بخند و بذله‌گویی و طنز تبدیل شود، بلکه فضای آن قدری روشن‌‌تر می‌شود.

منبع:سیمرغ

جواهرات نقره با قیمت های مناسب

انگشتر درنجف مردانه

انگشتر مردانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =

محصولات مرتبط در فروشگاه