Telegram support Whatsapp support
برنامه سه ستاره

برنامه پر بیننده سه ستاره با اجرای احسان علیخانی

برنامه پر بیننده سه ستاره با اجرای احسان علیخانی هرشب از شبکه سوم سیما

برنامه سه ستاره

سه ستاره عنوان ویژه برنامه سال تحویل ۹۵ شبکه سه است که از اسفند ماه در هشت قسمت به تهیه کنندگی و اجرا احسان علیخانی بر روی آنتن رفته است و در شب سال تحویل نیز قرار است ۱۲ ساعت بصورت زنده از آنتن شبکه سوم سیما پخش گردد.احسان علیخانی پیش از این با ساخت برنامه سه ستاره برای سال تحویل ۹۳ به معرفی برترین بازیگران، مجریان و برنامه های تلویزیونی شبکه سه به مناسبت ۲۰ سالگرد تاسیس این شبکه پرداخته بود.

در سری جدید برنامه سه ستاره به انتخاب و بررسی برنامه های برتر تلویزیون در سال ۹۴ در حوزه های مشخص شده پرداخته خواهد شد که در نهایت برنامه ها و افرادی که از طرف مردم و کارشناسان به عنوان برترین انتخاب خواهند شد در ویژه برنامه سال تحویل ۹۵ شبکه سه با اجرای احسان علیخانی حضور خواهند داشت.
برنامه سه ستاره در کدام حوزه ها انتخاب بهترین های تلویزیون را بررسی خواهد کرد؟

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت شبکه سوم سیما برنامه سه ستاره در ۶ حوزه اصلی و دو حوزه جنبی به معرفی و انتخاب برترین های تلویزیون خواهد پرداخت که  به شرح زیر می باشد:

بخش اصلی

بهترین مجری غیر ورزشی
بهترین مجری و گزارشگر ورزشی- « برنامه‌های ورزش و سرگرمی »
بهترین برنامه تلویزیونی – « گزارشگران برنامه‌ای »
بهترین سریال – « مجموعه‌های داستانی و نمایشی»
بهترین بازیگر مرد و زن
بهترین تیتراژ و موسیقی

بخش جنبی

ورزشکاران بر‌تر زن
ورزشکاران برتر مرد

روند انتخاب بهترین های تلویزیون در سال ۹۴ به چه صورت است ؟

کاندیداهایی که در هر مرحله از طریق مدیران هر شبکه به صورت فهرستی آماده شده و در اختیار داوران برنامه قرار می گیرد و پس از انجام بحث های کارشناسی این لیست ها جهت بررسی آرای مردمی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت پس از این که کاندید‌ها به مردم معرفی شدند آنها در ‌‌نهایت با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده‌شان را معرفی می کنند. و برترین ها در برنامه سال تحویل ۹۵ با جمع بندی پیامک‌های مردم به عنوان برگزیده معرفی و تندیسشان در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند اهدا خواهد شد.
زمان دقیق پخش برنامه سه ستاره ۹۴

طبق اطلاعیه هایی که در خبرگزاری ها منتشر شده است و همچنین آنونس تلویزیونی که در شبکه سه سیما پخش شده است این برنامه از روز شنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۹۴ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه