Telegram support Whatsapp support

چرا حرفه ای ها جواهری بینا را انتخاب می کنند؟

چرا حرفه ای ها و کلکسیونرها جواهری بینا را انتخاب می کنند؟ در این مقاله توضیحاتی در خصوص پاسخ به این پرسش برای شما دوستان عزیز مطرح کرده ایم.

جواهری بینا

خیلی از سایت ها هستند که اجناس گوناگونی از گوش پاک کن گرفته تا نوار چسب و لوازم تحریر دارند و در کنار آن جواهرات را نیز ارائه می دهند. این سایت ها اجناس دیگران را به فروش می رسانند در واقع این افراد یک پنل طراحی می کنند و اجناس را در آن به ثبت می رسانند و این اجناس را با قیمت های مختلف ثبت می کنند مثلا ممکن است یک نوع انگشتر را 100 تومان و در قسمت دیگر همان نوع را 200 تومان و یا …. به فروش برسانند و شما باید بگردید و قیمت مناسب را در آنجا پیدا کنید، که اینکار امری شانسی و تصادفی است.

فرض می کنیم خرید صورت گرفته است حالا اگر شما یکسری خدمات مانند سایز کردن انگشتر و یا تعویض نگین بخواهید در این سایت ها که چند نمونه هم بیشتر نیستند و همه چیز می فروشند اگر زنگ بزنید و از آن ها به دنبال خدمات باشید باید در صف انتظار طولانی قرار بگیرید و فرایند طولانی را طی کنید تا نوبت شما شود.

جواهری بینا

جواهری بینا برترین سایت جواهرات

اما کسی که در جواهرات تخصص دارد و اولین سایت جواهری ایران را راه اندازی کرده است و به غیر از جواهرات محصول دیگری را نمی فروشد بسیار مطمئن است و زمانی که تماس بگیرید در صورتی که حتی سرشان شلوغ هم باشد شماره شما را یادداشت می کنند تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

جواهری بینا به دنبال رضایت مشتری است بدین منظور هر جنس و کالایی را عرضه نمی کند علاوه بر این با هر تولید کننده ای نیز کار نمیکند مخصوصا اجناس زنانه که مخراج کاری ظریفی دارد.

همچنین دقت کنید یک عقیق یمنی یا فیروزه نیشابوری می تواند قیمتی از 50 تومان تا 5 میلیون تومان داشته باشد. بدین منظور وقتی کار تخصصی می شود باید به افراد متخصص رجوع کرد نه اینکه از یک پیج یا کانال بی هویت و بی شناسنامه خرید کرد، چون این سایت ها جنس مریوط به خودشان نیست و فقط عکس کالاها را در پیج خود گذاشته اند و ممکن است کالا را پس از سفارش به شما تحویل ندهند و شما مجبور شوید برای پیگیری سفارش خود به پلیس فتا مراجعه کنید.

پس همیشه از جایی خرید کنید که آبرویش برایش مهم است و سایت و ای نماد دارد و همچنین در کار خود قدیمی و بزرگ می باشد. چرا که نمی شود بی گدار به آب زد و گفت که همه کلاهبردار هستند.

جواهری بینا

البته باید برای یک خرید مطمئن تحقیق کرد که این بر عهده خود مشتری است. بنابراین نباید از شخصی که شماره ثابت و معتبر، مغازه و شرکت و نماد اعتماد الکترونیک ندارد خرید کرد.

جواهری بینا به عنوان اولین کسی که فروش اینترنتی جواهرات را در ایران راه اندازی کرده است از نظرات شما استقبال کرده و همیشه در خدمت دوستداران خود می باشد.

برای مشاهده کامل ویدیو این مقاله روی تصویر کلیک کنید

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

جواهری بینا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + ده =

محصولات مرتبط در فروشگاه