Telegram support Whatsapp support
انگشتر الهام چرخنده

انگشتر خانم الهام چرخنده و نظر رهبری

انگشتر خانم الهام چرخنده خبرساز شد.

الهام چرخنده متن دست‌نوشته‌ای را که رهبر معظم انقلاب بر قرآن اهدایی به وی نوشته بودند، برای اولین بار قرائت کرد.

به گزارش خبرگذاری ها الهام چرخنده بازیگر انقلابی سینما و تلویزیون، متن دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب بر قرآنی که به وی اهدا شد را برای نخستین بار در همایش عفاف و حجاب در مشهد قرائت کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به انگشتری که الهام چرخنده به ایشان تقدیم کردند یک قرآن با دست نوشته ای ارزشمند به خانم چرخنده اهدا فرمودند.
خانم چرخنده اظهار داشته :«من پس از چادری‌شدن در حرم حضرت معصومه (س) دو انگشتر هدیه گرفتم. یکی از این دو انگشتر مردانه بود که از سوی حرم حضرت سیدالشهداء(ع) به من اهدا شد و من هم، روز گذشته این انگشتر را به نیت شفا و به نیت اینکه سایه ایشان روی سر ما باشد، با تمام وجود به رهبر انقلاب تقدیم کردم».
الهام چرخنده در این همایش گفت: من متن دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب بر قرآنی که به من اهدا شد را با مشورت دبیر این همایش برای اولین بار اینجا قرائت می‌کنم و در هیچ جا صحبتی درباره این متن نکردم.

وی ادامه داد: متن دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم. سرکار خانم الهام چرخنده. از اهداء انگشتر متبرک سپاسگزارم. صراحت و شجاعت شما را تحسین می‌کنم. از خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون می طلبم. سید علی خامنه‌ای»

 

انگشتر الهام چرخنده

انگشتر الهام چرخنده

انگشتر الهام چرخنده

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

یک دیدگاه

  1. سلام بسیار عالیست ان شالله تمام هنرمندان تشویق به حجاب شوند به الهام چرخنده هم تبریک میگم موفق باشند امیــــن

محصولات مرتبط در فروشگاه